Tudor Black Bay 41 M79540-0006 overvejelse!
#31
Da det skal være en gave, vil jeg have et som ikke har været ude i en masse hænder. Kan godt købe et i Jylland, men det har været ude til fremvisning, hvilket jeg ikke gider, især ikke når man skal betale sen fulde pris, også selvom det har været i andres hænder. Vil også helst købe et ur i den prisklasse hos dansk AD. Måske lidt gammeldags, men bliver jo snart 50.

Jeg ønsker det ur, da jeg er vil med selve layoutet med snow flake viserne.

Det undrer mig bare, de ikke bare kan sige de får det hjem om en måned. Må heller ikke få at vide om der er andre på ventelisten. Så det et skørt.
[-]
  • Jens, MichaelA
Svar
#32
Det er åbenbart lige så håbløst med eftertragtede Tudor som Rolex. Min svigerdatter forærede min søn en Tudor GMT (jeg kender ikke Tudor's modelnavne), da han fyldte 40, og den havde hun også en hulens besvær med at få fat på, og hun endte med at betale fuld pris for netop et ur, der havde været gennem nogle (få) hænder - dog stadig med original plastik bag på.

/Bjørn.
Svar
#33
(30-11-2021, 12:02 PM)bjorn_e58 Skrev: Det er åbenbart lige så håbløst med eftertragtede Tudor som Rolex.  Min svigerdatter forærede min søn en Tudor GMT (jeg kender ikke Tudor's modelnavne), da han fyldte 40, og den havde hun også en hulens besvær med at få fat på, og hun endte med at betale fuld pris for netop et ur, der havde været gennem nogle (få) hænder - dog stadig med original plastik bag på.

/Bjørn.

Ja det er ikke helt nemt, men heldigvis er det kun et ur og glipper det, kan jeg altid købe et ekstra Seiko til samlingen. Det kan jeg få sprit nyt og endda med rabat :-)

Men synes det hele er lidt tosset med de lange ventetider, for jeg tror simpelthen ikke den er der, men en strategi for at gøre urene mere eftertragtede. 

Torben
Svar
#34
Ring til en AD på Kreta eller en anden græsk ø og hør, om de har det. Hvis ja, så flyv ned og hent det.
Svar
#35
Personligt er jeg mest til Tudor uret.
Mvh Kim 
Svar
#36
Hører intet fra Klarlund, så i dag går turen til Bucherer i Illum, så må vi se hvad de kan fremskaffe af helt nye ure......
Svar
#37
Spændende - håber at det lykkes


Sent from my iPhone using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#38
Ja nu må vi se. Synes nu bare det er latterligt, at AD’er ikke kan få et sådanne ur nyt fra fabrikken som alm. bestillingsvare.
Svar
#39
Det blev jeg ikke mere ur ejer af. De garanterer et ur inden 6 mdr. og skal så have 10.000 kr. i depositum. Så kan man ikke købe andre steder. Så må nok holde hos Klarlund, som fortæller at der er op til 6 måneders levering på de fleste Tudor ure. Så så skørt.
Svar
#40
Det er jo retarderet Icon_head
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)