Tudor Black Bay 41 M79540-0006 overvejelse!
#21
Præcis - men jeg overlever jo og kunne jo bare give den fulde pris, måske ender jeg alligevel med at gøre det ;-)
[-]
  • pbr
Svar
#22
Jeg købte mit Tudor BB58 Navy til listepris. 

Ingen rabat. 

Pyt. Uret er pivlækkert og spiller bare
Mvh Kim 
[-]
  • Jens, pbr
Svar
#23
Fedt, men jeg er fra jylland og her betaler man ikke fuld pris, med mindre det er strengt nødvendigt, hvilket ikke er tilfældet med dette :-)
[-]
  • Jydepotten
Svar
#24
I mit tilfælde var det meget nødvendigt  Icon_lol

God jagt  Icon_Up
Mvh Kim 
Svar
#25
Et er listepris (købte selv hos AD i det jyske) uden mulighed for at få rabat. Det respekterer jeg, jeg er måske ikke jyde nok hvad det angår.

Noget andet er at man fra AD side vælger at beholde det fine garantibevis-kort, ikke i en måned eller tre, næææh i to år.

Bevares, jeg var ikke skarp nok og tænkte det var ok, (jeg havde ikke bemærket det var 24 mdr jeg gav accept til, eller fået en begrundelse på hvorfor, blot at det var nye tiltag på populære modeller) især når det nu var det sidste ur i DK af den type jeg søgte, men set i retrospekt synes jeg at det er lidt langt ude.

Jeg er så såre klar over at det er gjort for at beskytte os mod Grey dealers, men for det første har jeg en etableret købshistorik med pågældende AD, for det andet tvivler jeg på det hjælper synderligt meget.

Nuvel... det er ikke det store problem for mig, dog vil jeg sige at jeg ikke længere vil være en del af det game, når vilkårene bliver på dén måde.
Svar
#26
Det kan umuligt være lovligt at beholde noget når man har betalt for en vare.
Svar
#27
Så beslutter konen jeg skal have et ur når jeg bliver 50, men tænkte at det så kun kunne være et Tudor Black Bay 41 i sort. Så skriver til Klarlund. Det kan vi ikke skaffe, men du kan blive skrevet op.....

Tænk man ikke bare kan bestille et Tudor længere og få det leveret et par uger senere :-(

Er det bare mig, eller er denne verden blevet mærkeligt.....
Svar
#28
... den er mærkelig. Har du prøvet hos Bucherer? og har du set den nye Tudor FXD Marine Nationale i Titanium? Den er "ond" men noget mere tool end den du havde overvejet
Svar
#29
Ja, det er lidt utroligt. Men tænker at Tudor slægter storebror Rolex på…..desværre.
Hvis du ikke er kendt eller andet hvor Rolex brandet kan blive flashet, så må du på venteliste. Så kan du købe “Lillesøster” Tudor, nå nej - her kan du “Måske” komme på en venteliste, indtil du opgiver.
Jeg ved snart ikke hvad jeg skal sige om det.

Det er helt fair at en producent kan gå i rest ordre på et par modeller, men at det er så konsekvent at de ikke kan leverer lyder som en bevist handling….


Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#30
(20-11-2021, 10:41 PM)HG Skrev: Ja, det er lidt utroligt. Men tænker at Tudor slægter storebror Rolex på…..desværre.
Hvis du ikke er kendt eller andet hvor Rolex brandet kan blive flashet, så må du på venteliste. Så kan du købe “Lillesøster” Tudor, nå nej - her kan du “Måske” komme på en venteliste, indtil du opgiver.
Jeg ved snart ikke hvad jeg skal sige om det.

Det er helt fair at en producent kan gå i rest ordre på et par modeller, men at det er så konsekvent at de ikke kan leverer lyder som en bevist handling….


Sent from my iPad using Tapatalk


Nu kender jeg ikke vedkommende, men en hurtig søgning på chrono:

https://chrono24.app/tudor/tudor-black-b...ETCURR=DKK


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)