Tudor Black Bay Bronze
#1
Jeg har i noget tid vidst at jeg måtte have et ur med bronze urkassen og længe troet det skulle være et Stowa, men det Tudor vinder mere og mere på mig.
Men jeg har det lidt svært med de 2 remme man kan få til den med grå skive og en søgning gav ikke mange remme på 23mm.
Er der nogle af jer der har fundet nogle læder eller silicone remme, Isofrane har ikke 23mm endnu.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Svar
#2
https://rubberb.com/en/tudor-watch-band/...ang-buckle

Måske det var noget? Men et fedt ur.

Der er også den nye bb58 full bronze…..
Svar
#3
Tak, så kan jagten på uret gå ind..
BB58 Bronze bliver for skinnende indtil der kommer lidt patina, der er det lidt nemmere når det kun er urkassen der skinner.


Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Svar
#4
Det skal bare have 5 min i en lukket boks med et par kogte æg skåret over, så skinner det ikke mere.
Svar
#5
Læderremmen på model fandt jeg mig aldrig tilpas med, derfor sad der altid en Army Green marine national på mit da jeg havde et, spillede max. İmage

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#6
Som "kop" linker til er der flere gode alternative remme..
Jeg fandt et ur, men chrono24, acceptere ikke escow i Grønland, så må finde et anden platform at handle på.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Svar
#7
Hvorfor handler du ikke bare uret gennem en Chrono24 konto?

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#8
Jeg forsøgte at handle det i Japan via chrono24, men de understøtter ikke escow ved forsendelse til Grønland.
Skrev så til en tysk forhandler, mychronograph, via chrono24 og fik svaret at de ikke sendte til Danmark eller Grønland.
Så kontaktet jeg swisstime i Århus og de ville gerne sende til Grønland, men kunne ikke refundere moms da der var brugt moms på deres ur.
Så nu har jeg sat købet lidt i hvile og så må vi se om jeg finder et Tudor eller det bliver noget andet i bronze.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)