Årets første ur-køb, 2021
Ja, virkelig :-). Normalt ville jeg heller aldrig købe et ur i den farve, men det ligner ikke noget andet jeg har og som sagt virker det utroligt lækkert. Det og det faktum, at jeg har rygrad som en regnorm, så går det "galt" en gang i mellem :-)

(06-01-2021, 03:23 PM)MichaelA Skrev: Hahahaha. Resistance is futile  Icon_rul

@John Lækker Fortis, tillykke med det!
[-]
  • cfnissen
Svar
(06-01-2021, 12:53 PM)onkeldunkel Skrev: Så der kostede du mig lige 3.500 DKK, Avantismo ;-)

Sorry  Icon_sign
Mvh Kim 
Svar
Så ankom mit første urkøb i 2021 - fra Japan til Danmark på 3 dage !!  Icon_e_surprised  Det synes jeg er ret imponerende gået af Amazon.co.jp og DHL Express !!

Som sagt er der tale om et beskedent, men ikke desto mindre dejligt, lille Seiko 5 SNKL41J1 og selvom lænken er foldet og rasler lidt, så fejler pasformen og komforten faktisk ikke noget !!  Icon_smil

Er faktisk lidt benovet over, hvad man kan få for 886kr. incl. forsendelse og importafgift !!  Icon_not

Her kommer unboxing billeder  Icon_Up

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • onkeldunkel, runzuk5
Svar
Ja, det er da helt vildt at det kan laves/købes til de penge! Tillykke med den lille ny :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • pbr
Svar
(06-01-2021, 03:23 PM)MichaelA Skrev: Hahahaha. Resistance is futile  Icon_rul

@John Lækker Fortis, tillykke med det!

Jeg er vældig, vældig godt tilfreds med det  Icon_not
Svar
Sindssygt hurtig levering. Det kunne Postnord lære noget af. Det tager to dage fra fyn
Jeg bruger af samme grund kun GLS og dao nu.

Sendt fra min moto g(8) power med Tapatalk
[-]
  • pbr
Svar
2 sider i tråden og vi skriver 6 januar, god start Icon_party
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Der kommer pics af The beast i morgen aka Solarzilla

Svar
Det var hurtigt du droppede Aquadive uret - det gad jeg ellers godt at eje - kunne være jeg skulle overveje at skifte mit prodiver ud med det :-)
Svar
Mega fedt ur. Virkelig. Men nok for meget dress look i min verden. Jeg er nok mest til tool watch stilen..... Aquadive har en fed vægt og udstråler klasse.,...

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)