Årets første ur-køb, 2021
#81
Endnu ikke noget nyt ur, men en masse nye urremme er det blevet til. De to læder remme kan dog ikke komme på før noget tilpasning pga. urkassen.

İmage

Ruskinds remmen er virkelig lækker at have på og så ser den bare brand godt ud.

İmage

Og så lige en Martini Racing inspireret NATO rem til IWC`en så den ikke bliver misundelig ;-)

İmage

/B


Sent from my iPad using Tapatalk
Svar
#82
Nu har jeg fået et par alternative lænker hjem til mit Seiko SNKL41J1 - en jubilee og en president.

Hvilken af dem synes folk er bedst til uret ? De har begge foldede endlinks, men massive led. Kvalitetsmæssigt er de nogenlunde ens, men president-lænken er mest komfortabel, idet jubilee-lænken er til den korte side.

İmage

İmage


Her er den originale til sammenligning

İmage


Jeg hælder selv mest til president-lænken
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#83
Hvis det skal være en anden end den originale, så helt klart president :-). Det er en super flot lænke, jeg synes bare endeleddene på den originale er pænere. Icon_smil
[-]
  • pbr
Svar
#84
Jeg er helt enig i begge dele - president er også i mine øjne den flotteste lænke til uret. Det er samtidig også den, der er af bedst kvalitet og har den bedste komfort. Er dog enig i, at endlinks kunne passe bedre - de originale er helt klart bedst tilpasset - men er jo så også lavet specifikt til uret.

Desværre er den originale lænke med foldede led og er både raslende og ikke så rar ved de små hår på armen.

Måske en fingernem urmager med en spids-tang en dag vil kunne tilpasse endlinks bedre - jeg tør ikke begynde at bukke/bøje selv. Det ender bare galt  Icon_e_biggrin1
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • onkeldunkel
Svar
#85
Haha, ja det turde jeg heller ikke kaste mig ud i og jeg er også sikker på at i virkeligheden er forskellen meget mindre end på billeder Icon_Up
[-]
  • pbr
Svar
#86
Den lænke på det sidste billede er klart den pæneste.
harmonerer bedst med urets overflader.
Prøv at barbere dit håndled.
Så er problemet løst!
/
Kristen
[-]
  • pbr
Svar
#87
İmage
Denne frækkert blev årets første køb


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#88
Flot gammel omega
Wow


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jacob
İmage
Svar
#89
Et Frogman kom forbi

İmage

There's a lot of big dudes out there and big wrists need big watches.
İmage
[-]
  • pbr
Svar
#90
Skrev jo tidligere at jeg var færdig med store dykkere

Hvem prøvede jeg at snyde
Jeg skal bare have den type i udvalget.,

Så ref. SBDB013 blev hentet hjem,
Det kommer ind på 50mm men det skal dertil siges at det opleves mindre på armen. İmageİmage

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen, MichaelA, Miwes, pbr
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)