Ure på DR (Brian Lykke, Christian Lass, RedBar mm.) - i aften 13/2, kl 21:00
#1
Glædelig jul til jer alle. Håber I havde en dejlig aften i går.

Hvis I kan finde lidt tid i dag, så kig på denne udsendelse på DRom dyre ure. Det er Brian Lykke, der er vært (ham med Watchme podcasten) og I kommer bla. rundt om Christian Lass, der bygger sit første eget ur til vores ven Peter og der er vist også lidt fra et RedBar møde mm.

https://www.dr.dk/drtv/program/dr2-elske...ure_220354

Enjoy,

Claus


Sent from my iPad using Tapatalk

Svar
#2
Fedt, der er da lige til lidt afslapning her i juledagene.
[-]
  • cfnissen
Svar
#3
Ja det er fedt

Sendt fra min XQ-AU52 med Tapatalk
[-]
  • cfnissen
Svar
#4
Fedt - så lige indledningen, men endte med at gemme linket til senere, hvor jeg kan få ro til at nyde udsendelsen.

Glæder mig til at se historien om Christian Lass og Peter - det er jo den historie vi skulle have hørt meget mere om på vores desværre aflyste UrRally 2020. Håber interessen holder og muligheden er der senere i 2021 !!

PS: Som far til en pige på 6 ser jeg jo også en del børne-TV (tvangsindlagt) - og jeg mener at kunne genkende værten, Brian Lykke, som "Brille" i "Onkel Rejes Sørøvershow" på Ramasjang !!?? Icon_e_biggrin1 Et (langt ude) urrelateret trivia, til jeres fornøjelse Icon_blink
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • cfnissen, Larsb, Smilla
Svar
#5
(25-12-2020, 02:55 PM)pbr Skrev: PS: Som far til en pige på 6 ser jeg jo også en del børne-TV (tvangsindlagt) - og jeg mener at kunne genkende værten, Brian Lykke, som "Brille" i "Onkel Rejes Sørøvershow" på Ramasjang !!?? Icon_e_biggrin1 Et (langt ude) urrelateret trivia, til jeres fornøjelse Icon_blink


Yep. Det er ham. Og han gør det ret godt!


Sent from my iPhone using Tapatalk

[-]
  • pbr
Svar
#6
Det var samme reference jeg brugte da jeg skulle forklare familien hvem Brian Lykke er, ham brille fra onkel rejes show.

Sendt fra min XQ-AU52 med Tapatalk
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar
#7
Fed udsendelse. Tak for linket
[-]
  • cfnissen
Svar
#8
I har det godt jeg var indlagt til at se teletubbies shit det var skidt Icon_e_biggrin1
men jeg nød det alligevel for tiden kommer aldrig igen, og børn er ( for mig) den største gave. Icon_not

Et ok program men heller ikke mere i min bog,
fandt mest glæde i at se gense det eneste Polaris jeg selv har haft i hænderne. Icon_drunken
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen, Larsb, pbr
Svar
#9
Flotte fyre der på RedBar og super flot ur fra Christian Lass. Brian får formidlet det med jagten på et ur rigtig fint.

Sendt fra min XQ-AU52 med Tapatalk
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar
#10
Jeg synes det program rammer meget fint. 

Det skal være underholdende tv. 

Jeg savnede en smule omkring at man godt kan finde stor glæde/passion i ure i pris gruppen under de meget dyre luxusure. 

Peters håndbyggede ur er i sandhed i særklasse, men jeg finder personligt utrolig meget urglæde hos Seiko, Sinn, Oris og andre urmærker under 50K. 

Jeg havde en lille scene med mit Casio G-shock og historien omkring G-Shock konceptet. 

Den er desværre klippet ud. Pyt
Mvh Kim 
[-]
  • cfnissen, Larsb, Smilla
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)