Godt jul og godt nytår
#1
Hej alle sammen

Nu hvor julen nærmer sig og året går på hæld, vil jeg lige benytte lejligheden til at takke jer alle. Det har været et specielt år på mange måder, men det har været skønt at se aktiviteten stige lidt på forummet igen. Vi har flere gange tidligere været inde på at old school fora som dette har tabt meget til sociale medier som facebook m.v. og det gør sig selvfølgelig stadig gældende i høj grad. Ikke desto mindre er der - for mig - stadig noget over et fora som dette og det er dejligt at jeg ikke er helt alene med det  Icon_Up

På den mere personlige side, så kører min egen ur-interesse som altid op og ned, hvilket også betyder at 2020 for mig har været et år uden den store fokus på ure. Ikke desto mindre er jeg altid med på sidelinien og hvis historien viser noget, så er det at det nok skal blusse op igen  Icon_e_biggrin1

I ønskes en god jul og et fantastisk nytår på trods af alle de restriktioner der præger tiden og jeg håber at i alle vil bidrage til en masse hyggelige tråde på forummet i 2021.

İmage
Svar
#2
Merry Xmas to everybody on this site,and a Happy New Year to you all. Icon_Up
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
[-]
  • Larsb
Svar
#3
Hej

Også God h(Jul) herfra.

İmage

Esben
[-]
  • Larsb
Svar
#4
Også tak for i år fra mig til dig - og alle I andre urdebattører.

Skønt at noget så old-school stadig virker (forummet, ikke dig...)

Vi ses i 2021!

Claus

İmage


Sent from my iPad using Tapatalk

[-]
  • Larsb, MichaelA
Svar
#5
Jeg ønsker også alle en god jul og et godt nytår. Det er dejligt, at vi fortsat kan have en hel del trafik på det "gammeldags" forum. Jeg er ikke meget for Facebook og andre sociale mediers ivrige opsamling af personlige data. Jeg mener også forum formatet er mere velegnet til egentlige diskussioner.
Lad os håbe, at vi næste år igen kan mødes til nogle af de værdifulde GTG og endelig holde den planlagte konference.

JK
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar
#6
God jul og godt nytår til alle. Vi har brug for et lidt bedre 2021 generelt :)
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar
#7
Glædelig jul og godt nytår!

Og husk at spritte ganen af! Glögg og snaps skulle være rigtig godt. Har jeg hørt Icon_blink
Håber 2021 kan diske op med en GTG.
[-]
  • Larsb
Svar
#8
Og med GTG mener vi i arrangementskomiteen for ‘Urrally 2020, 2021 or ?’ selvfølgelig Gin Tonic Grande, Unlimited Edition.


Sent from my iPhone using Tapatalk

[-]
  • Larsb, MichaelA
Svar
#9
Desværre, Claus. Jeg har aldrig lært at drikke hverken gin, rom eller cognag Icon_cry
Det kunne også være min kollega med initialerne GTG. Men ok, så er vi vist ude i noget me too...
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar
#10
Glædelig jul samt godt nytår

Til alle på forumet og til de der måske ser med : meld jer bare ind, her er plads til alle.

Søren


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • Larsb
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)