Why many watch collectors are like sheep
#11
Two good watches, i really like the Alpinist.Does not make you a sheep Icon_lol Icon_lol Icon_lol
My point was that many great watches are ignored by watch collectors and
do not get the recognition they deserve.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#12
jeg er stort altid imod strømmen, gør det mig så til en ulv Icon_e_biggrin1
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • willy
Svar
#13
I starten var jeg ikke et får og har haft mange fine ure fra IWC, JLC, Vacheron Constantin og Grand Seiko - lige indtil jeg blev grebet af Rolex feberen :-). Efter jeg har fået mit SeaQ er Rolex feberen dog gået lidt over og jeg tror mit næste ur bliver endnu et Glashütte. Mit problem er bare, at jeg ikke rigtig vil af med nogle af mine ure :-). Så lige nu har nyt ur lidt lange udsigter...

Jeg er dog enig i, at man fine ure bliver overset - f.eks. JLC. Unique watches har haft et JLC Grande Reverso GMT til salg meeeeget længe og jeg oplevede det samme med mit JLC. De er virkelig tunge at komme af med fordi interessen så lille.

PS. Jeg er dog en sucker for limited editions - tanken om at have noget, som ikke så mange andre har, tiltaler mig i den grad :-). Så måske er jeg en ulv i fåreklæder :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • Jens, MichaelA, willy
Svar
#14
(16-12-2020, 09:27 PM)onkeldunkel Skrev: Jeg er dog enig i, at man fine ure bliver overset - f.eks. JLC. Unique watches har haft et JLC Grande Reverso GMT til salg meeeeget længe og jeg oplevede det samme med mit JLC. De er virkelig tunge at komme af med fordi interessen så lille.

Det ur er bare SÅ lækkert og havde jeg 60k til overs, røg det på armen Mette Vuns!
Svar
#15
Helt enig - det er mega lækkert. Jeg har det bare lidt svært med firkantede ure. Jeg ville SÅ gerne have et Reverso, men hver eneste gang jeg får det på armen tænker jeg "Nej, ikke alligevel", selvom det er super behageligt at have på :-). Men det kræver nok bare tilvænning, så jeg prøver det hver gang jeg får chance for det :-)
Svar
#16
Det sorte får :)




Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)