Music videos
#21
Agree she is a great singer,and Plant has made some great music since his Led Zeppelin days. There are so many great singers, but not many have the soul in their voices,like a Billy Holiday or Janis Joplin. Emmylou has such a pure voice.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
[-]
  • Larsb
Svar
#22




Rush were a band that could sell out any arena in the world
for over 30 years.The wall of sound they created live was
amazing for a three man band.Sadly Niel one of the greatest
rock drummers ever passed away this year.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
[-]
  • Stenstrup
Svar
#23




The father of punk,and the man who inspired Bowie and thousands of other bands.James Williamson one of the greatest rock guitarists ever is behind him. Interesting man is James,he became a vice director of Sony USA, but still plays with Iggy.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
[-]
  • keldw, Larsb
Svar
#24
(14-12-2020, 10:09 PM)willy Skrev: One of the best cover versions ever made of a Depeche mode number by
one of the best live bands you can see today.

Fedt cover de laver der.
Inden jeg tager videre til den næste planet, skal jeg til Rammstein koncert! DM har jeg set en 8-10 gange live, så den box er klikket af.

Selvsamme når de er bedst. Der bliver brugt nogle € på at lave videoer.




To af mine yndlingsbands med et fantastisk mash up. Totalt gåsehud fra en fantastisk aften i VEGA.




Bortset fra at stå i Parken og sveje med armene til Never Let Me Down, bliver DM ikke bedre end det her. Fed og syret video





Og så lige en for sjov skyld. Man er vel fra 1970, hehe.


[-]
  • Larsb, willy
Svar
#25



Always loved this song blasting out when driving fast. Hope Rammstein comes to Denmark again soon.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
[-]
  • Larsb, MichaelA
Svar
#26




George really knows how to rock Icon_Up
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#27




This is a beautiful version of the ultimate hippy LSD song.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
[-]
  • Larsb
Svar
#28
Syntes at Katinka er helt fantatisk og hendes cover version af,
hvad jeg mener er den bedste sang et dansk band nogensinde har lavet,
står på ingen måde i skyggen af orginalen som jeg  Icon_not over.





Et nummer jeg høre stort set min. 4 gange om ugen
bliver aldrig træt af det.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#29




One of my all time favorite songs Lindsey Buckingham is
a great player.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
[-]
  • Larsb
Svar
#30




This band are out of this world live.Got to be played
really loud.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
[-]
  • Larsb
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)