Zenith Pilot Montre D'Aronef
#11
Det er rart med en ekstra rem til sine ure, så her nr. to rem til mit Zenith Pilot Ur og der skal bare læder på sådan en klokke.

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#12
Flot læderarbejde Michael  Icon_Up
Mvh Kim 
[-]
  • Miwes
Svar
#13
Du er virkelig blevet skrap :-)
Svar
#14
Mange tak og jeg øver stadig Icon_blink
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#15
Siden jeg fik uret og fik lavet en mega skøn rem til uret, så har det ikke været af håndledet og det er bare det fedeste "Morfar ur" ever....jeg har sjældent nydt et ur som dette, så er lige ved at tro på at der endelig er kommet et ur for at blive forever Icon_hjerte

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • cfnissen, KOP
Svar
#16
Totalt flotte billeder af et lækkert ur. Mums


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • Miwes
Svar
#17
Mange tak Icon_e_biggrin1

Jeg nyder som sagt dette klassiske ur, som jeg så mange andre gange har nydt et ur, men der er nu alligevel noget ekstra i nydelsen og nogen gange er det ud over det ydre design også at der ligger et fint værk i uret, eller som her hvor jeg har en utrolig smuk bagkasse og helt specielt den store krone.

Det er en kombination af de lækre detaljer der svinger uret op på max. nydelse og så går det perfekt og ligger indenfor +1 sek i døgnet.

Sidst men ikke mindst er jeg også nået i mål med min egen rem til uret der er total afpasset til mit håndled, så bærekomforten er også helt i top....det kan vel ikke blive bedre, og nævnte jeg lumen der holder hele natten og gør uret til meget let læselig på alle tider af døgnet.

Det er et sandt flyver ur, som glæder denne gamle ur-elsker max.

Jeg er da helt klart stadig til dykkerure og elsker også mit Visconti Abyssus Full Dive 1000 PVD RED, som bare kan noget helt andet.

Mine få ure spiller helt rigtigt alt efter humør og opgave, så jeg er meget fornøjet over at kunne skifte lidt rundt, men favoritten er mit flotte Zenith Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#18
Ps. deres bronze er jeg ikke vild med



Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)