Nyt ur
#11
Selv tak - jeg har desværre ikke selv erfaring med Doxa. Hvis du er på Facebook kan du melde dig ind i gruppen Danske Urtosse - MikroMærker. Der kan du finde mere om folks erfaringer med Doxa. Har lige skimmet dem hurtigt og generelt virker folk meget tilfredse. Det var da irriterende med dit Laco ur - jeg troede faktisk det var god tysk kvalitet :-).
[-]
  • monty
Svar
#12
Jeg har lang erfaring med Doxa både vintage og de lidt nyere siden relanceringen af Doxa 300 i 2002. Og for mig er det netop Doxa 300 modellen og varianter over denne der er interessant. Kvaliteten fejler ikke noget og 200 modellen ser fin ud, men skal det være Doxa så er det altså 300 modellen synes jeg. Den er dog uden for dit budget. Så jeg støtter Willy i Sinn. Det er et super godt bud.
Mvh Kim


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • monty, willy
Svar
#13
Hej, jeg har selv den Tissot Seamaster du refererer til dog på tekstilrem , fint ur synes jeg, der er også et Certina med Big date og grøn Skive

İmage
Som jeg også har:-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh.

Jørgen
[-]
  • monty
Svar
#14
(01-10-2020, 01:04 PM)doxa300 Skrev: Jeg har lang erfaring med Doxa både vintage og de lidt nyere siden relanceringen af Doxa 300 i 2002. Og for mig er det netop Doxa 300 modellen og varianter over denne der er interessant. Kvaliteten fejler ikke noget og 200 modellen ser fin ud, men skal det være Doxa så er det altså 300 modellen synes jeg. Den er dog uden for dit budget. Så jeg støtter Willy i Sinn. Det er et super godt bud.
Mvh Kim


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tak for din (konkrete) tilbagemelding, det var dejligt at høre fra en med hands-on erfaring :-)
Den der Sinn ser nu også meget godt ud, og jeg har været ved at læse lidt om den, og set lidt youtube, den lyder lovende.

Go' aften.

(01-10-2020, 01:13 PM)JJensen Skrev: Hej, jeg har selv den Tissot Seamaster du refererer til dog på tekstilrem , fint ur synes jeg, der er også et Certina med Big date og grøn Skive

İmage
Som jeg også har:-)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tak for dit svar! :-)
Jeg har også set på det grønne Certina du har, jeg er dog ikke så meget til mesh... Kan se man kan få den i blå med lænke, måske det kunne være noget. Hvad tænker du om Certinaen i forhold til Tissot?
... på billederne ser Seamasteren lidt tyk ud, hvad tænker du om det?

De bedste hilsner
Svar
#15
@monty
Hej, Certina vs. Tissot. De er ok begge ure. Jeg er nok mest til Tissot`en.

Angående Seastar, som du nok mener, så er den lidt høj, men ikke for høj.
Det er et ur på 43 mm, så pænt stort. Jeg er ret så glad for mit, også fordi remmen er meget behagelig.
Kransen/lynette er lidt grov i det, men den behøver man jo ikke røre ved hele tiden :-)
Mvh.

Jørgen
[-]
  • monty
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)