Nyt fra A. Lange & Söhne
#1
3 flotte nye ure fra Lange, åbenbart som en del af deres 175 års ‘fødselsdag’. Alle i Langes meget smukke honey gold.

İmage


I mine øjne vildt smukke ure. Hvad angår 1815 modellen, så er den store nyhed, at den er tynd. Det vil her sige 6,3 mm i modsætning til standardudgavens 8,8 mm.

Modellen har så - nok som del af slankekuren - smidt sin sekundviser, så det er ren ‘time only’.

2,5 mm lyder af lidt, men jeg tror det vil gøre en kæmpe forskel for dem, der er så heldige at spænde den på armen.

Udover tyndheden, så har værket en anden finish end normalt. Det ser super flot ud.

İmage


Den normale 1815 ses i midten nedenfor.
İmage

De to andre nyheder tør jeg ikke engang kigge på, da de er totalt og aldeles udenfor økonomisk rækkevidde.

Særligt Toubograph Perpetual modellen er vild. Den indeholder det ypperste fra Lange i form af
- tourbillon
- fusée-and-chain transmission
- chronograph
- rattrapante
- perpetual calendar

...og prisen er derefter, ca. 500k....usd...

Se mere om urene her https://www.alange-soehne.com/en/175-yea...o-fa-lange

Claus

[-]
  • Jens, Larsb, Miwes, Stensbjerg
Svar
#2
Og her er link til hands-on billeder af ratrappanten. Suk.

https://www.watchprosite.com/a.-lange-an...599622228/

Svar
#3
Jeg synes faktisk det er for dårligt at mine forældre ikke har sørget for at der er penge i familien og at jeg selv er for doven til at blive rig. For DAMM, det er lækkert det der  Icon_hjerte
Svar
#4
Haha, vi har tit bandet at min farfar fordi han ikke opfandt den der LEGO klods.

Den Turbograph er jo for vild...
[-]
  • cfnissen
Svar
#5
(09-09-2020, 08:45 PM)MichaelA Skrev: Haha, vi har tit bandet at min farfar fordi han ikke opfandt den der LEGO klods.

Den Turbograph er jo for vild...


Haha. Ja, det er et af de tidspunkter man pludselig står og mangler et halvt ton USD.


Faldt i gryden som barn. Elsker konsekvenserne. Se mere på Instagram - @cfnissen

Svar
#6
jeg bukker mig bare i støvet Icon_drool Icon_not
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen
Svar
#7
Gudesmukt  Icon_not
Mvh Kim 
[-]
  • cfnissen
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)