Problemer med Tapatalk?
#1
Denne tråd kommer lige i hovedforum så flest muligt ser det.

Er der nogen der har problemer med tapatalk her i forum?
Jeg kan fx ikke se andres likes og har en dialog med Tapatalk om det.

Hører gerne


- sent via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

[-]
  • longbear
Svar
#2
Jeg har lige tjekket de forskellige funktioner igennem og kan ikke finde nogle fejl på min telefon.
Svar
#3
(06-09-2020, 10:55 AM)phrede Skrev: Denne tråd kommer lige i hovedforum så flest muligt ser det.

Er der nogen der har problemer med tapatalk her i forum?
Jeg kan fx ikke se andres likes og har en dialog med Tapatalk om det.

Hører gerne


- sent via iPhone


Kan heller ikke se andres likes, hverken på iPhone eller iPad.

Et andet problem jeg tit oplever er, at det tager laaaang tid før jeg kan få adgang til mine billeder hvis jeg vil indsætte et billede - og hvis jeg skal ud fra ‘alle billeder’ til et bestemt album, så går det helt i stå.

Har købt medlemsskab så jeg kan uploade større billeder. Ved ikke om det kan gøre en forskel.


Faldt i gryden som barn. Elsker konsekvenserne. Se mere på Instagram - @cfnissen

Svar
#4
(06-09-2020, 11:30 AM)KimT Skrev: Jeg har lige tjekket de forskellige funktioner igennem og kan ikke finde nogle fejl på min telefon.


Ok, tak. Og dvs at du godt kan se andres likes (fx dagens ur)?


- sent via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
#5
(06-09-2020, 12:39 PM)cfnissen Skrev: Et andet problem jeg tit oplever er, at det tager laaaang tid før jeg kan få adgang til mine billeder hvis jeg vil indsætte et billede - og hvis jeg skal ud fra ‘alle billeder’ til et bestemt album, så går det helt i stå.


Tak. Min er ret hurtig til at fange og uploade billeder. Jeg videresender dine kommentarer :)


- sent via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
#6
(06-09-2020, 02:54 PM)phrede Skrev: [quote='KimT' pid='327759' dateline='1599384622']
Ok, tak. Og dvs at du godt kan se andres likes (fx dagens ur)?

Ups. Nej, likes vises heller ikke her.
[-]
  • phrede
Svar
#7
Billedeupload kører fint her.
Svar
#8
Likes kan jeg heller ikke se


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • phrede
Svar
#9
Der har længe været spookyness med urdebatten på tapatalk.

Bla er alle mine private beskeder stemplet som modtaget 1. Jan 1970 når jeg checker via Tapatalk. På web vises de korrekt. Dette er ikke et issue på de andre fora.

[mention]phrede [/mention] mention virker vist heller ikke, den ser korrekt ud når den skrives i tapatalk, men koden ser umiddelbart forkert ud når man kigger på source via web.

/L
[-]
  • phrede
Svar
#10
(07-09-2020, 10:29 AM)jonasw Skrev: Likes kan jeg heller ikke se


Sent from my iPhone using Tapatalk


Tak, også noteret


- sent via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)