Det klassiske spørgsmål: Grails?
#51
Jeg er beskeden, bor jo i Udkantsdanmark så jeg kunne godt nøjes med et PP 5980


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Hilsen JohnMin Instagram profil.
[-]
  • cfnissen, longbear
Svar
#52
Det kendte udkantsur

Men godt valg!


Faldt i gryden som barn. Elsker konsekvenserne. Se mere på Instagram - @cfnissen

[-]
  • longbear
Svar
#53
Jeg tænker ikke så meget over grail ure men denne Grand Lange 1 Lumen har jeg altid været vild med.

İmage

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#54
Oh no! Den vilde Lumen model Den er _så_ flot.

Så denne variant af Lumen blive afhentet i Lange’s flagship boutique i Dresden for et par år siden. Var lige ved at stjæle den fra den nye ejer. Suk. En serie på 100 stk.

İmage

Og senere samme dag fik jeg lov til at prøve en anden Datograph Lumen, nr. 000/100.

Forklaringen på det nummer er, at uret sad på armen af Lange’s CEO...

İmage
İmage

Svar
#55
Når vi nu snakker om grails, så havde jeg da en af dem på besøg i dag. Suk.

İmage
İmage
İmage

İmage

İmage

Damn


Faldt i gryden som barn. Elsker konsekvenserne. Se mere på Instagram - @cfnissen

[-]
  • Larsb
Svar
#56
hmmm hvad er en grail. I min verden tænker jeg to kriterier være opfyldt.

1. når man først har det, vil man aldrig sælge det igen
2. Det skal være semi realistisk at lande

Så når det så er sagt her kommer min liste

İmage
Dette her har jeg allerede, og selvom det ikke er det dyreste, så er det helt klar det som jeg altid vil beholde

İmage
Hvorfor jeg ikke har det ur allerede, det spørger jeg tit mig selv om, men dag dag det kommer, så bliver det også :)

İmage
Er bare vild med dette ur, men min nærighed forbyder mig at skulle betale så meget over listepris. Krydser fingre for at det en dag kan fås til listpris, for så er jeg klar

İmage
Dette ur, står for mig som det smukkeste designede ur i verden. enkeltheden, symetrien ja det er bare smukt. Det er lidt lige som med apple der pludselig sendte en telefon på markedet med kun en knap. Her trækker jeg måske også lige voldsomt i mit eget krav “Semi realistisk” men drømmen er der :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#57
God definition, Ultoman - og god liste af ure!

Sjovt som Speedmaster altid dukker op. 

Claus

Svar
#58
Har lige set en lille video om dette ur. Håndskåret i Rosa guld er skiven og i samme materiale (klump om man vil) tallene og teksten på dette af kun 30 stks. Skiven må have taget mååååneder. Her kan man tale grail for mig. Det er eminent. İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#59
Vildt håndværk og prisen må være tilsvarende astronomisk.
[-]
  • cfnissen
Svar
#60
Gode ure and bedre forklaringer i tråden. Mit grail købte jeg i oktober 2018. Det er det af mine ure, som ubetinget får mest tid på armen. Man bliver bare i godt humør af at se på skiven. İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)