Test af læder rem til dykker ur
#21
Jeg vil da lige til slut vise den færdige rem jeg fik lavet til min søns Seiko og alt andet lige er det noget lettere at tilpasse en rem når man har uret.

Selvfølgelig kan man jo bare købe en sort læder rem, men det er jo lidt sjovere når Paps har lavet den Icon_blink

İmage

İmage

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#22
Den ser super ud

Spørgsmål til det snor du bruger. Det ser ud til at den “fnuller” lidt. Er det et bevidst valg?
Svar
#23
Det er vokset hørtråd, men det ser værre ud end det er og man ser ikke det fnuller på almindelig afstand, men der er dog lidt mindre voks i denne tråd end jeg ellers bruger det.

VH. Michael

PS. jeg valgte denne tråd grundet det hvide look, hvor de andre tråde jeg har anvendt har været smurt ind i voks og så aldrig helt så hvide ud.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#24
Så kom jeg i gang med et forsøg på hvad jeg kalder en flyver rem, måske grundet nitterne som jeg har set i utallige remme til flyver ure.

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • onkeldunkel
Svar
#25
Lækkert :-)
[-]
  • Miwes
Svar
#26
Imponerende - de er virkelig flotte Icon_Up Må vi se et billede af sønnens ur forfra? :-)
Svar
#27
Jeg fik desværre ikke et billede af min søns Seiko, men kan da oplyse at han er rigtig glad for ur og rem. Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • onkeldunkel
Svar
#28
Min første haj rem som man kan se Icon_blink

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • pbr
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)