Yema Superman Bronze Review
#11
Nu måtte jeg også ind og kigge på hjemmesiden. Fine sager! Jeg kunne godt bruge den grønne Superman GMT Icon_Up
[-]
  • Stensbjerg
Svar
#12
Inden jeg købte dette ur var mit største issue hvordan jeg ville opfatte de 39mm på armen,
og der i også om jeg opfatte uret som værende for småt til min arm/størrelse generelt.

Tidligere har jeg set 42mm som mit sweet spot men uret har rykket ved det,
da dets 39mm bare er en sand fornøjelse at bære og jeg har slet ikke fornemmelse af
at det forsvinder på armen, hvilke jeg så også tillægger de lidt udstrakte horn. Icon_cool

Derfor har jeg ikke længere et fast mål men lægger mere vægt på det valgte design,
og der er jo ikke noget rigtig og forkert her heller.

Man ser jo ure valg mange steder som man aldrig troede ville gå før man ser det på armen,
jeg er ihvertfald fortaler for at man skal udfordre sin komfort zone.

Her er et meget godt eksempel syntes jeg.
https://m.youtube.com/watch?v=ni-_Z1Dq8O4
Syntes det passer fint til den rigtig lejlighed. Icon_Up

Fandt en ny gennemgang af uret hvor man bedre ser dets (syntes jeg) flotte detaljer.
https://m.youtube.com/watch?v=O1-yIaQcdIk
håber i kan bære over med hellium stemmen. Icon_e_biggrin1 Icon_blink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen, Jens
Svar
#13
Så ankom mit Yema.

Så ikke nok med at det er mit første møde med Yema, så er det også mit første møde med en mesh lænke (de har aldrig rigtig trukket i mig)
Af samme årsag har jeg lige bestil et værktøjssæt, så jeg kan få skiftet remmen til den medfølgende gummirem.
Førstehåndsindtrykket er godt, og jeg tror det bliver endnu bedre når det kommer på gummi imorgen.

Skal lige vende mig til størrelsen, da det er et af mine mindre ure, og så som en endnu mindre detalje, så kan tiden godt være lidt svær at aflæse, når man kigger direkte på det. (hvide visere med hvid skive). Men hallo, er det ikke det vi har vores telefoner til ;-)

Etuiet uret kom i må jeg sige også er fedt, alle de der store urkasser, har jo ingen nytteværdi, andet end at os tosser har bestemt vi gerne vil betale ekstra for at have a fylde..... ;-)

men nu til det aller vigtigste, nemlig billederne;
İmage
İmage
İmage
İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#14
Hallo, fedt ur Icon_flag
Var lige inde på Yema’s hjemmeside. Meca- Quartz  spændende. Også fedt med Mesh selvom det kræver lidt tilvænning. Tillykke med klokken Icon_smil
Svar
#15
tillykke med uret det er bare en cool chrono de laver der. Icon_Up

jeg har samme gummirem til min diver og jeg syntes den er rigtig komfortabel,
med et lille stykke værktøj er der intet i at skifte om,selv jeg kan finde ud af det. Icon_blink

Syntes også det er fedt de har skrevet Yema og
hvornår de er grundlagt indvendig i remmen, jeg har noget med de skjulte detaljer. Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • ultoman
Svar
#16
Hjemme igen i det tyske har jeg nu endelig få skiftet remmen (pakken med værktøj ankom først under sommerferien)

Jeg må sige at nu hvor uret er kommet på gummi, er jeg blevet langt gladere for uret, og tænker at i ikke skulle snydes for et par billleder :)İmage
İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#17
Ser super ud  Icon_Up

jeg har (som tidligere nævnt) samme rem til mit og jeg er også yderst tilfreds,
den har også været på en del mens jeg har brugt uret her i sommer ferien,
den er super komfi og nem at holde ren. Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • ultoman
Svar
#18
Super flot ur og den sorte rem klæder virkelig uret Icon_Up
Svar
#19
Så er "mit" Yema på vej til dets nye ejer,
ikke fordi det ikke fik armtid eller at jeg på nogen var utilfreds med uret.

Men da jeg ønsker at give mit DB endnu mere armtid
mens jeg på sammen tid har kig på endnu en tilføjelse til våbenskabet,
gjorde at franskmanden skulle videre, men sikke et dejligt bekendskab. Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • ultoman
Svar
#20
Spændende hvad der så er på vej? Icon_Up
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)