Andersmann BRONZE ANN0933
#1
En uge undervejs fra Hongkong og så kom der et fedt Bronze ur forbi, hvor der som altid ikke er sparet på kvaliteten.

Prisen ligger til 1888 dollar og så plejer der at komme lidt afgift og told oven i.

Ure fra Andersmann kommer altid i en lille vandtæt boks ala pelikan-kuffert (tror jeg de kaldes) og der er altid ekstra rem i læder med udover den meget behagelige gummi-rem og værktøj til at skifte rem og spænde med.

İmage


Jeg ville lave en unboxing ved stranden hvor jeg og familien var nede og soppe lidt, så en fantastisk sommerdag med badende og lækkert klart vand, hvor man kunne se rejer og små fisk vimse rundt.

İmage


İmage

İmage

Denne udgave som hedder 933 er helt fantastisk med sin chokolade farvede skive og her er alle visere i samme farve, hvilket jeg sætter stor pris på og de andre modeller har farvede sekundviser, men denne udgave er efter min mening den flotteste.

Jeg elsker at Andersmann laver ure efter princippet at det skal skrues sammen af de bedste dele og stadig holde prisen rimelig.

Ps. på mit sidste foto kan man se den smukke farve på skiven og ane den grønne selvlysende belægning.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • Møller
Svar
#2
Kan i ha en god sommer derude og hygge herfra Icon_cool
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#3
Superflot ur og jeg er vild med indpakningen og gummiremmen. Det ligner som altid når du vælger ure, super kvalitet og forarbejdning! Stort tillykke med det og god sommer (igen :-)) Icon_flag
[-]
  • Miwes
Svar
#4
Kæft det er lækkert Icon_drool
[-]
  • Miwes
Svar
#5
Specielt billederne er flotte, det er ikke bare uret. Jeg mistænker at du kunne få et hvert ur til at se godt ud.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
[-]
  • Miwes, onkeldunkel
Svar
#6
(02-06-2020, 10:12 PM)Miwes Skrev: Kan i ha en god sommer derude og hygge herfra  Icon_cool
Lige over til dig, med det smukke nye ur! Det ser ud som om det er en sandwich dial?
Svar
#7
Mange tak og god sommer til jer alle der vil klart blive skudt billeder af uret henover sommeren og uret har en sandwich dial og med super lumen Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#8
Tillykke med klokken Icon_flag
og god sommer lige over til dig Icon_party
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • Miwes
Svar
#9
I får lige et billede af dette skønne ur:

İmage

Michael du har det jo ikke længere, kan se det hviler hos Claus - mon man skulle overveje om Claus vil lave noget bytte med mit Prodiver :-) - det så lækkert, forstår dog ikke helt idéen med den ridsede skive :-)
[-]
  • Miwes, runzuk5
Svar
#10
Jeg kan garanterer dig for at det er et klasse ur og så smukt at det skal ses live.

Mit problem er den sag med Bronze og mig forenes bare ikke, ellers var den aldrig kommet videre.

Skiven har struktur og det ser faktisk ret fedt ud og på den måde er der små forskelle på hver skive.

Værket er også i topklasse. Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • runzuk5
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)