Hvilket ur ville i vælge til en hvid rem
#1
Klart nok er en hvid rem måske lidt upraktisk, men når jeg tænker over det så er det sjældent at jeg har set hvide remme til ure og kan faktisk ikke huske andet end at min kone havde et ur med hvid rem og så et Omega.

Hvordan er jeres holdning til en hvid rem og hvor kunne den passe ind. ??

Remmen her er af super soft læder/skin og har følgende mål 24mm mellem lugs og passer til 22mm spænde.

Rem med huller er 135mm og rem til spænde er 88mm 

Jeg kan mindes et Omega der var i en "polar" udgave og her var der en hvid rem, hvor jeg egentlig for første gang synes det var super flot til et ur.

Her kommer lige lidt friske billeder af dagens rem.

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#2
Rolex Expolorer II med hvid skive ??

Omega Speedmaster Arctic Project ??

Tror nu egentlig bare, at det bliver FOR hvidt ! Icon_e_biggrin1
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#3
En blå Sumo Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#4
Jeg kunne godt forestille mig at noget kontrast mellem den hvide rem og så ur-kassen og tror et blåt Sumo ville se fint ud.

Peter...tror du har ret angående et helt clean look i hvid ville nok være for "fersk"

Det eneste ur jeg lige kunne komme på var mit flyver fra MAT

İmage

İmage

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#5
Eller måske en Oris diver med blå skive. Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • Miwes
Svar
#6
Omega Speedmaster reduced med en mother of pearl skive ser også fin ud med hvid rem. İmage

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
Svar
#7
Det er da slet ikke så tosset Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#8
Jeg har i øvrigt prøvet en hvid rem til mit explorer 2 polar, men det holder altså ikke længe til det ur. For mig er det ikke et ur man kun har på til særlige lejligheder. En hvid rem er ikke hvid længe, hvis man bruger uret som det er tænkt.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)