læder stand
#11
(03-05-2020, 12:35 PM)KimT Skrev: Det var bare for sjov  Icon_blink 

Jeg går ikke så meget op i det, men jeg fik denne af Omega på et tidspunkt og så er det bare blevet der jeg ligger uret. Jeg har aldrig været god til at sove med ur. Ikke fordi det generer mig, men fordi det nogen gange godt kan genere min hustru  Icon_blink

Jeg synes den er rigtig flot og nu når jeg er i gang igen med læder, så skal den ha et forsøg.

Ellers er det blevet til en lille bakke til mine Mont Blanc kuglepenne.

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#12
Fedt. Du er god til at holde dig selv i gang  Icon_e_biggrin1
Svar
#13
Nu har jeg snart været lukket inde i et par måneder, så er der vel ikke noget at sige til at man bliver lidt som Emil med træsnit  Icon_lol 

Udover at sidde med fjernundervisning og rette opgaver, så er der ikke meget adspredelse andet end det jeg selv finder på i form af mine små skøre projekter  Icon_blink

Det fedeste der er kommet ud af det er helt klart min nye ur rem i XXL længde, som er noget af det bedste jeg har lavet endnu.

Mon ikke snart vi kan begynde igen på det "rigtige" arbejde, det håber jeg godt nok.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#14
Mine kunder er heldigvis begyndt at ville have besøg igen, så jeg er så småt kommet i gang med jobbet de sidste par uger. Jeg var ved at blive helt tosset af at gå hjemme  Icon_head
[-]
  • Miwes, onkeldunkel
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)