læder stand
#1
Photo 
Jeg ved ikke hvad man kalder sådan en.

De sidste små rester af noget fint læder, bruges til små projekter og i dag blev det til en lille læder-stand til natbordet.

İmage

İmage

İmage

Bruger i noget lignende ved natbordet, hvor uret kan ligge, hvis man da ikke sover med uret.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#2
Sover med ur, vielsering og halskæde så jeg har ingen nat bakke Icon_blink
har dog en træ bakke i brugseret til det jeg skal have med når jeg forlader huset.

En gave fra dronningen fordi jeg tit leder efter mine ting,
nu skal jeg bare huske at bruge den. Icon_e_biggrin1
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#3
Jeg plejer nu også at sove med ur, armbånd og ring, men den går ikke mere....jeg er blevet lidt "sart" på mine gamle dage Icon_lol

Ps. mener nu også at have set nogle meget simple af disse læderbakker....de var vist kun syet sammen i hjørnerne.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#4
Ja, det mindes jeg også at have set herinde etellerandet sted, men kan ikke huske hvor.
Svar
#5
Jeg har denne fra Omega stående ved sengen og ligger altid uret der når jeg går i seng.

Der sidder trykknapper i hjørnerne, som holder formen og den er læder udvendig og noget ruskind indvendig. Og så har den røde syninger med Omega logo præget i bunden.

İmage
Svar
#6
Nå ja, vi bruger dem også når vi spiller brætspil
İmage
Svar
#7
Super og tak for fotos Icon_Up

Det var da en let måde at lave en "bakke" på og det skal da afprøves Icon_smil
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#8
Husk at lave den med skjulte trykknapper som Omega’s ;-)
Svar
#9
(03-05-2020, 11:15 AM)KimT Skrev: Husk at lave den med skjulte trykknapper som Omega’s ;-)

Jeg har set det  Icon_blink

Min første udgave bliver nok en med syninger og derfor ikke en folde ud udgave, men fast form.

Endnu har jeg ikke fået gang i knapper og nitter.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#10
Det var bare for sjov  Icon_blink 

Jeg går ikke så meget op i det, men jeg fik denne af Omega på et tidspunkt og så er det bare blevet der jeg ligger uret. Jeg har aldrig været god til at sove med ur. Ikke fordi det generer mig, men fordi det nogen gange godt kan genere min hustru  Icon_blink
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)