Eingehend...(incoming på tysk) NU MED BILLEDER NEDE I TRÅDEN
#31
Jeg har mest af alt lyst til at skrive fu.. dig  Icon_blink 

Spøg til side, det er så fedt og du fortjener det fordi du er sådan en dejlig mand  Icon_drinks
[-]
  • cfnissen, Stensbjerg
Svar
#32
Es ist Spitzenklasse, sieht wunderbar aus. Det er svært ikke at være imponeret over din entusiasme, og gode måde at informere os her på dette forum. Følger med i alt hvad du skriver.
Mvh. PHO
[-]
  • cfnissen
Svar
#33
Tillykke med det smukke ur!
[-]
  • cfnissen
Svar
#34
(24-04-2020, 05:46 PM)onkeldunkel Skrev: Smukt - det var derfor du skulle have den makrolinse ;-)

Jeg så forøvrigt lige, at man kan få indgraveret sine initialer på balancen broen (af ALS) f.eks. i forbindelse med service. Det er da meget cool :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk


Haha. Nja, den har jeg nu haft længe uden skumle planer. Men den skulle frem med det samme.

Ja, det er lidt sjvot med den ide.


Sent from my iPad using Tapatalk

(24-04-2020, 05:50 PM)Miwes Skrev: sehr viel freude fur Lange Lange seit Icon_not

Smukt ur og stort tillykke med det Icon_hjerte


Danke vielmals. Det er smukt!


Sent from my iPad using Tapatalk

(24-04-2020, 05:50 PM)Avantismo Skrev: Smukt

İmage


Haha. Jeg bukker og skraber.


Sent from my iPad using Tapatalk

(24-04-2020, 05:50 PM)Stensbjerg Skrev: Icon_hjerte den er der på godt jysk ikke meget (læs intet) dårligt at sige om Icon_drunken Icon_not


Som de sagde i Billund, da jeg boede der: Det er ikke så ringe endda...


Sent from my iPad using Tapatalk

(24-04-2020, 05:51 PM)KimT Skrev: Jeg har mest af alt lyst til at skrive fu.. dig  Icon_blink 

Spøg til side, det er så fedt og du fortjener det fordi du er sådan en dejlig mand  Icon_drinks


Haha. Tak, Kim. It takes one to know one!


Sent from my iPad using Tapatalk

(24-04-2020, 05:53 PM)PHO Skrev: Es ist Spitzenklasse, sieht wunderbar aus. Det er svært ikke at være imponeret over din entusiasme, og gode måde at informere os her på dette forum. Følger med i alt hvad du skriver.


Tak for de pæne ord!

God undskyldning for at gå videre på rejsen


Sent from my iPad using Tapatalk

(24-04-2020, 06:45 PM)MichaelA Skrev: Tillykke med det smukke ur!


Tak!!


Sent from my iPad using Tapatalk

Svar
#35
Virkelig lækkert. Stort tillykke med det.
Jeg kan godt forstå dig. Efter at jeg har købt mit, så virker det meste andet knap så lækkert. Jeg vil også hellere have færre top-ure end flere mellem. Det er desværre begrænset hvor mange, man kan bruge af gangen


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • cfnissen
Svar
#36
Præcis samme reaktion her i dag. Selv det ultrafede IWC Doppelchronograph føles som et legetøjsur.

İmage


Sent from my iPad using Tapatalk

Svar
#37
Tillykke med det nye Lange.

Så smukt med den blå skive.

Og fedt at du, efter lidt tilløb, fik trykket på "flere ud, et ind-knappen" Icon_e_biggrin1
Mvh
Morten
[-]
  • cfnissen
Svar
#38
Tillykke med nyerhvervelsen,  Icon_flag så smukt at man  Icon_drool  tak for din næsten smittende glæde, og gode historier samt fede billeder. Endnu engang tillykke Icon_smil
[-]
  • cfnissen
Svar
#39
Pragtfuldt ur! Så glad på dine vegne!
Måske en dag man kan være så heldig at se det. Kæmpe Tillykke og hurra for din makrolinse.

Skal lige læse nærmere på dit Hodinkee link - anede ikke, hvis jeg forstår korrekt, at Als havde benyttet JLC værker engang.

God weekend
Jens
Svar
#40
(24-04-2020, 08:34 PM)116520 Skrev: Tillykke med det nye Lange.

Så smukt med den blå skive.

Og fedt at du, efter lidt tilløb, fik trykket på "flere ud, et ind-knappen" Icon_e_biggrin1


Haha. Ja, den knap blev langt om længe trykket i bund.

Claus


Sent from my iPad using Tapatalk

(24-04-2020, 08:51 PM)KOP Skrev: Tillykke med nyerhvervelsen,  Icon_flag så smukt at man  Icon_drool  tak for din næsten smittende glæde, og gode historier samt fede billeder. Endnu engang tillykke Icon_smil


Tak for de pæne ord! Det giver da energi tIl at fortsætte rejsen.

Claus


Sent from my iPad using Tapatalk

(24-04-2020, 09:10 PM)Jens Skrev: Pragtfuldt ur! Så glad på dine vegne!
Måske en dag man kan være så heldig at se det. Kæmpe Tillykke og hurra for din makrolinse.

Skal lige læse nærmere på dit Hodinkee link - anede ikke, hvis jeg forstår korrekt, at Als havde benyttet JLC værker engang.

God weekend
Jens


Hej Jens,

Mon ikke det skulle være muligt?

Det er ikke Hodinkee, der skriver om JLC koblingen. Det er en klassisk Hodinkee intro.

Kalorierne får du her https://watchesbysjx.com/2013/07/lange-d...nge-1.html

Claus


Sent from my iPad using Tapatalk

Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)