Urmager service - Vintageur.dk
#1
Hej.



Super god service fra Urmagerservice.

Fik skiftet hour wheel i mit Omega Seamaster GMT ref: 22345000 calibre nr: 1128.
Det tog kun 14 dage –  til en meget fin pris.

Fair og professionel dialog fra min første henvendelse og gennem hele forløbet. 

Frederik er fremover min faste urmager, selv om der er langt fra Horsens til Sjælland.
mvh.
Kim

Omega Seamaster GMT ref: 22345000
Omega Seamaster ref: ST 166.0216
LACO flieger type B - eta 2428
Certina KIM - 1965
Palmø automatic vintage
Tissot Actualis Autolub
Tissot Seastar PR516
Elgin lommeur
[-]
  • maltebrask, Olympian
Svar
#2
Har selv fået serviceret et rolex air king super service og pris, kan kun anbefale.
[-]
  • maltebrask
Svar
#3
Så er min FOIS tilbage fra Frederik. Super kvalitet. Kan kun anbefales herfra.
[-]
  • maltebrask
Svar
#4
Hej. nu siger i super god pris har lige fået en pris på service af mit speedmarster BR 1957. Nu er det første gang jeg skal have mit ur til services og kender derfor ikke lejer. 5.500kr er det billig? Det kan godt være det er prisen men har bare hørt at prisen ligger på ca. 3500-4000kr.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#5
Ift. Omegas vejledende priser, er det rigtig fint (læs: 700 kr billigere) Og ja, jeg ville være meget tilfreds.

İmage
Svar
#6
Hej igen
Jeg har talt med Frederik og han har forklaret mig forskellen på det værk, jeg har hørt pris på, til ca 4500 og det jeg har. Så der er styr på det


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#7
Og jeg vil gerne give en KÆMPE thumbs up til Frederik: Har et næsten nyt Eterna Kontiki Bronze, som pludselig begyndte at gå i stå.... Jeg fik en pris på rep inde i City, 4.500,-..... Så ville jeg hellere sende det på fabrikken, tænkte jeg, men skrev lige til Frederik først. Og så sendte jeg uret til ham (han betaler porto!) og efter kort tid ringede han til mig, og fortalte at han ikke kunne finde fejl på uret? Det tikkede fint, holdt gangreserven osv..... Men han ville lige give det et ekstra check, om jeg var indforstået med det? Og selvfølgelig var jeg det. Han ringede så tilbage, og syntes ikke han ville gøre noget ved det, IF it ain't broke, don't fix it...... Og så sendte han det tilbage til mig, og uden at jeg forstår det, så går det helt fint? Prisen for hele balladen: INGENTING! Jeg fik ikke en gang lov til at betale portoen! Og til denne helt urimelige pris, fik jeg altså et højt kvalificeret kig på uret, porto frem og tilbage, samt flere virkelig informative og hyggelige snakke i telefonen, med en super behagelig og kompetent urmager! Jeg er bare målløs over service niveauet! Og jeg har mange ure, så i fremtiden er det helt sikkert, at jeg har fundet urmager til service og rep af mine ure! Jeg kan slet ikke rose ham, så højt han fortjener!!!!!
[-]
  • KOP
Svar
#8
Cool - de svarer så ikke på mine mail omkring service af mit PAM 24, har nu forsøgt to gange og anden gang skrev Frederik, at de nok skulle svare tilbage, men har intet hørt :-(
Svar
#9
(19-05-2020, 10:15 PM)Appleboy Skrev: Cool - de svarer så ikke på mine mail omkring service af mit PAM 24, har nu forsøgt to gange og anden gang skrev Frederik, at de nok skulle svare tilbage, men har intet hørt :-(

Sjovt nok er værket et ETA 7750 basis uden chronograph, men det er alt i alt måske et ur, der er svært for dem at give service.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)