Ur-Rally 2020 - AFLYST
#31
(01-05-2020, 12:49 PM)gmt-geek Skrev: Surt....

Den 7. november skal jeg til en koncert der pga. Corona blev rykket fra april....  Icon_head

Så slipper i sq alligevel!

Skid den koncert et stykke ven du kan stage dive en anden gang  Icon_e_biggrin1
Jeg fastholder ihvertfald min tilmelding så from denne dag også er fri I familie kalenderen,
Det ved jeg senere i dag. Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen, pbr
Svar
#32
Dagen booket i kalenderen. Det eneste der kan komme i vejen for mig, er hvis der åbnes for rejse til USA og det rammer sammen med en mulighed for at besøge knægten.
[-]
  • cfnissen, pbr
Svar
#33
AFLYSNING AF UR-RALLY 2020

Kære venner

Efter at vi nu allerede har udsat Ur-Rally 2020 én gang tidligere og med den udvikling som vi desværre er vidne til i forhold til COVID-19, har vi i arrangementsgruppen ad flere gange overvejet, om det er tilrådeligt at gennemføre arrangementet den 7. november.

Selvom vi måske principielt ville kunne gennemføre arrangementet under overholdelse af det nuværende forsamlingsforbud på 50 personer, så skal vi også tage i betragtning, at deltagerne kommer fra hele Danmark - både røde og gule områder. Vi er derfor enige om, at vi ikke føler at vi kan tage ansvaret for at gennemføre arrangementet under disse forhold og måske risikere smitte eller i værste fald en super-spredning ! Derfor har vi truffet beslutning om, at vi aflyser Ur-Rally 2020 og i stedet forsøger at gennemføre arrangementet med samme foredragsholdere og samme program i 2021 i stedet, når smittesituationen forhåbentlig er blevet bedre og mere stabil.

Alle, der har indbetalt deltagergebyr m.v. vil få dette refunderet og der vil blive udsendt særskilt e-mail til alle tilmeldte, foruden denne meddelelse.

Håber meget vi ses til Ur-Rally 2021 i stedet - forhåbentlig til foråret.

Bedste hilsener
Arrangementsgruppen
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#34
Ærgeligt, men under omstændighederne forståeligt.
[-]
  • cfnissen
Svar
#35
(04-10-2020, 06:25 PM)KimT Skrev: Ærgeligt, men under omstændighederne forståeligt.

Enig  Icon_cry
Mvh Kim 
[-]
  • cfnissen
Svar
#36
Fornuftig og ansvarlig beslutning.
JK
[-]
  • cfnissen, MichaelA
Svar
#37
Kære Peter og Arrangementgruppe
Fornuftig beslutning.
Glæder mig til 2021 og i mellemtiden en kæmpe tak for jeres indsats.
Jens
[-]
  • cfnissen, pbr
Svar
#38
God beslutning og glæder mig til vi forhåbentlig kan mødes til næste år. Tak for indsatsen indtil videre Icon_Up
[-]
  • cfnissen
Svar
#39
Icon_Up Helt forståeligt, trist mange ting pt går den vej, men håber 2021 dato giver mulighed for jeg kan deltage. Super flot program, flot arbejde! Måske en ide at præliminært at vælge en oktober (2021) lørdag, så man kan holde kalender fri, og samtidigt håbe at 12 måneder fremme, at det ser bedre ud ift kunne mødes mange?
[-]
  • cfnissen, Smilla
Svar
#40
Trist men det rigtige at gøre gutter Icon_cool
så må vi tage rette hævn når denne hæslige omgange mexi øl er kommet under kontrol. Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)