"Rolex" Mickey Mouse Date just.
#1
Hej.

5år inde i min ur ejerskabskarriere, et 5513, som jeg elsker og har på hver dag. Jeg nok nået til at skulle have et mere eller måske et til min kæreste. Det er jo helt vildt hvor glad man kan blive for sådan et ur :-)

Drømmen er noget et guld Daydate med sort skive og læderrem, men det er ikke helt gratis.

Hvis man køber et "Rolex" MickeyMouse/Quadrante Topolino af et Date Just. Hvad får man så? Et Rolex der har fået en anden skrive eller et Mickey Mouse ur, der ligner et Rolex? f.eks. et som dette: https://www.chrono24.dk/rolex/datejust--...231757.htm Det er vel et ref. 1601 med et 1570 urværk?

Kom gerne med input og holdninger til sådan et Disney ur.

Tak.
Svar
#2
(04-02-2020, 12:23 AM)Dr_Cyrus Skrev: Kom gerne med input og holdninger til sådan et Disney ur.

Tak.

De ure er populære i Italien. Jeg mener også der er nogle der er lavet med "Hello Kitty" skive.
De er for folk der ikke tager sig selv så højtideligt. Og disse ure er nok meget til kvinder grundet disse skiver.
Svar
#3
Jeg får lidt Frankenwatch vibes over den slags.
Ja det er lidt sjovt og signalerer, som Stenstrup skriver, at man ikke tager det hele så højtideligt. Men kønt er det sgu ikke.
Så hellere Kostantin Chaykin's klovne ur.
Svar
#4
Nå det blev lidt mere klassisk end et Disney. Et Ref. 1803 i gul guld. Føles godt med det samme, og sjovt at Pernille og jeg nok kommer til at slås lidt om at gå med det.

İmage
Svar
#5
Tillykke med den


Sent from my iPad using Tapatalk
MVH Jesper
Svar
#6
Fedt ur! Og heller ikke noget Disney (eller for den sags skyld Hornsleth) til mig. Men en klassisk 36mm guld med rem er godt - har selv en datejust 16018.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)