Ny James Bond version
#21
(03-10-2019, 04:25 PM)willy Skrev:
(02-10-2019, 11:42 AM)gmt-geek Skrev: At sige at Omega kun er et reklame films ur pga. Bond relationen, det er vist at være mere end en kende ude på dybt vand du gamle...  Icon_blink

Så kunne du henføre samme analogi til Rolex, hvis du mener at Bond uret er en Rolex sub pga. den har været med i den gamle film?

Udover det så har Omega været med i en anelse flere Bond film end Rolex, så for udover de Bond fans der snart hverken kan høre eller se længere så forbindes Bond med Omega!  Icon_sign

At noget er sket en gang og har ændret sig kaldes udvikling - den første kæreste er sjældent den der varer ved... - heldigvis!!  Icon_Up

Vi ses snart til en øl eller to!  Icon_Up
Come on John,you can do better than that.Ian Fleming who created Bond
wore a Rolex,and so did Bond in all the books.You would not rewrite HC. Andersen
to fit into the present,would you? Icon_smil Fleming worked for MI5.
So in my eyes Omega is just an advertisement watch for a Hollywood film.
Who knows in a few years he might be wearing a Grand Seiko,if they pay
more than Omega for the rights.

Det hele var nu ment lidt som en joke du gamle!  Icon_Up

Noget jeg da har lært gennem tiderne er, at det aldrig kan betale sig at diskutere - politik - religion OG URE på åbne forums!  Icon_sign

Til sidst vil jeg dog sige, at JEG vil mene, at der er STØRRE chancer for at "De" ringer og spørger DIG, om du vil være den næste James Bond, end at de kommer til at anvende et GS som Bond ur....  Icon_rygklap
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#22
Du skal ikke være for sikker. James fik en kvindelig chef, og derved tale om, at næste Jasnes Bond kunne blive en kvinde. Så hvorfor ikke et japansk ur

Sendt fra min SLA-L22 med Tapatalk
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
#23
Hvordan er det nu GS ser ud i forhold til dameure?
Jeg elsker de her diskussioner om en fiktion karakters præferencer. For det eneste der er sikkert, er at det er den med rettighederne til at bestemme den fiktionelle persons præferencer gør det.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
Svar
#24
Mener I, at Bond, James Bond er en fiktiv person?
Men uret er da ægte nok?
/
Kristen
[-]
  • Larsb
Svar
#25
Jeg tror det kommer til at ske. James Bond kommer garanteret til at køre GTR på et tidspunkt og så skal han/hun naturligvis have et ur der passer til :-)

https://www.grand-seiko.com/us-en/special/gtr/
Svar
#26
Spørg 100 voksne mænd om hvilket ur James Bond bærer og de 99 vil svare Omega. 

At James Bond startede med Rolex er en anden snak. 

Seiko var øvrigt Bonds valg i flere film med Roger Moore.
Mvh Kim 
Svar
#27
Hvis I ikke gider Google, så er her en komplet liste over de ure, som James Bond har båret - inkl. Seiko og Pulsar :-)

https://www.watchtime.com/featured/watches-james-bond/
[-]
  • Larsb
Svar
#28
Reading some of the answers here makes it easier to understand how history
can be rewritten to fit into a time and place. Icon_lol Icon_lol
I wonder if Rolex can get the rights to change the watch worn on the moon?
Maybe if they pay enough in fifty years or so. Icon_blink Wag The Dog is a film
that fits here.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
[-]
  • Larsb
Svar
#29
Vi kan alle have vores personlige reference til hvad der er det ægte Bond ur/mærke,
Selv holder jeg mig til 2 punkter.

1. Ja bøgerne siger Rolex, men de siger også at han skal køre Bentley hvilke han ikke gør
Jaguar blev spurgt om de ville levere en E-type
men de havde ingen afsætnings problem så de takkede nej, (produkt placement er ikke noget nyt)
så fik Aston tilbuddet,Og i dag betragtes det som det rigtige bil mærke til Bond,
Så bog argumentet vægter jeg ikke tungt.

2. Den der betaler musikken bestemmer hvad der skal spilles så for mig er et ur eller bil ikke mere rigtig end noget andet, en kvindelig Bond er dog helt forkert da jeg mener det skal være et mandschauvinist univers derfor er Sean C. Den bedste Bond, Goldfinger er min ynglings film og der få bade nymferne et klap i r.ven og bliver viftet væk når mændene skal snakke. Icon_party
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#30
(07-10-2019, 08:10 PM)Stensbjerg Skrev: Vi kan alle have vores personlige reference til hvad der er det ægte Bond ur/mærke,
Selv holder jeg mig til 2 punkter.

1. Ja bøgerne siger Rolex, men de siger også at han skal køre Bentley hvilke han ikke gør
Jaguar blev spurgt om de ville levere en E-type
men de havde ingen afsætnings problem så de takkede nej, (produkt placement er ikke noget nyt)
så fik Aston tilbuddet,Og i dag betragtes det som det rigtige bil mærke til Bond,
Så bog argumentet vægter jeg ikke tungt.

2. Den der betaler musikken bestemmer hvad der skal spilles så for mig er et ur eller bil ikke mere rigtig end noget andet, en kvindelig Bond er dog helt forkert da jeg mener det skal være et mandschauvinist univers derfor er Sean C. Den bedste Bond, Goldfinger er min ynglings film og der få bade nymferne et klap i r.ven og bliver viftet væk når mændene skal snakke. Icon_party

Sjældent har jeg læst et indlæg med så meget visdom.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)