Afstemning: Lænke eller rem ??
Lænke
Rem
[Vis resultater]
 
 
Cosmotron på lænke eller rem ?
#11
Jeg synes det er pænest på lænken
Mvh Kim 
Svar
#12
(18-09-2019, 08:14 PM)onkeldunkel Skrev: Strengt taget er det vel ikke enten eller - det er vel ok, at skifte en gang i mellem? :-). 

Good point  Icon_smil



(18-09-2019, 08:14 PM)onkeldunkel Skrev: Jeg stemmer på lænken - specielt hvis du siger, at lænken er mere behagelig.

Den er vildt komfortabel - blød og dejlig, men samtidig i en fin stand, der gør at man ikke er nervøs ved, om den holder.

5 mod 1 i lænkens favør indtil nu !! Icon_cool
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • onkeldunkel
Svar
#13
Lænken er min favorit, men remmen er altså heller ikke tosset.
Svar
#14
Lænken også herfra.
At du så må købe et nyt ur er vel en win win situation?
Mvh.

Jørgen
[-]
  • pbr
Svar
#15
(19-09-2019, 10:36 AM)JJensen Skrev: Lænken også herfra.
At du så må købe et nyt ur er vel en win win situation?


Det er jo lissom det “narrativ” som jeg forsøger at tale mig selv ind i, ikk !!
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • JJensen
Svar
#16
Cosmotron tilbage på lænke

Den kombi føler jeg vil give uret mere armtid i stedet for på remmen. Når uret er på rem føles det lidt som om, det mere er “til pænt”.


İmage
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#17
Lænke!
Svar
#18
"Folket" har talt - og jeg følger .............. også mest fordi det stemmer godt overens med min egen fornemmelse !!  Icon_e_biggrin1

Uret er meget elegant på den brune croco rem, men på lænke giver det en god og rar fornemmelse af, at være et afslappet og klassisk brugs-ur ! Det tiltaler mig mere ! Og skulle jeg få brug for et egentligt "dress-ur", så kan jeg jo montere remmen igen til lejligheden  Icon_smil


İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • BadHamster, KimT
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)