Fik lyst til lidt PEPSI
#1
Wink 


Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • MichaelA
Svar
#2
Her kommer lige lidt billeder af mit nye ur

İmage

İmage

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#3
Har selvfølgelig også testet på min timegrapher og det er bare så lækker ETA 2893-2 kram Icon_not

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#4
Flot ur - tillykke Icon_Up
Svar
#5
Tillykke med uret Icon_cool
Virker til at være endnu et eksempel fin value for money uden for de "gense græsmarker" Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#6
Mange tak og jeg er også ret sikker på at det er et velproduceret et af slagsen.

Nu skal jeg så lige have fundet ud af om uret skal blive på lænke, natorem, gummirem eller mesh-lænke.

Den medfølgende gummirem er nok en af de længste remme jeg endnu har fået med et ur, så her kan kæmpe håndled også være med.

Da uret er med en ret høj kasse, så er natoremmen måske ikke det rette og den lænke jeg bruger lige nu er faktisk ret behagelig, men ved brug af gummiremmen vil jeg få en bedre pasform, som afslutning af rem til kassen.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#7
Den er sku meget fed! Fed kasse! Bolder har et par fede modeller! Tillykke med den!

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk
[-]
  • Miwes
Svar
#8
Mange tak Icon_blink

Her lige med den medfølgende gummirem, som er bedre tilpasset ur-kassen....hvad synes i er det lænken eller gummi hvor også spændet matcher ?

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#9
Flot model :)
[-]
  • Miwes
Svar
#10
Dejligt ur du har fået dig! Tillykke med det! Icon_Up

Jeg ville klart lade gummiremen sidde. Synes det passer rigtig godt og understreger det moderne og sportslige ved uret.
[-]
  • Miwes
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)