18-06-2019, 02:08 PM
Dog et par cool i mellem den voksende flok

Ellers flot varieret samling ellers med en cool N.Y tråd
mangler dog noget VC f.eks en American.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Lim.Ed. Hodinkee
|
18-06-2019, 02:08 PM
Dog et par cool i mellem den voksende flok ![]() Ellers flot varieret samling ellers med en cool N.Y tråd mangler dog noget VC f.eks en American. Yoshikazu Akahane. 28/+50.
18-06-2019, 02:43 PM
Der er dælme en del iblandt de Hodinkee LE og hans samling generelt jeg gerne så hjemme hos mig. I øvrigt har jeg altid syntes han var/er en cool fyr
![]() Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
18-06-2019, 04:49 PM
Tak for de links. Er igang med at se videoerne, som den Hodinkee fan jeg nu engang er.
Mht. Limited Editions, så har jeg tre... ![]() En såkaldt ‘pocket square’ med et par af de ikoniske ur-designs lavet i samarbejde med herretøjsproducenten Drake. ![]() Det første resultat af Swatch+Hodinkee samarbejdet, inspireret af en gammel Swatch model. Trænger vist til lidt rens... ![]() Hodinkee’s samarbejde med Omega i anledning af Hodinkee’s 10 års jubilæum. Er der nogle af deres andre Limited Editions jeg kunne tænke mig....hmmm....tja, jeg kunne klare mig med... - Specialversion af Vacheron Constantin Cornes de Vache. - Slim d’Hermes GMT - TAG Heuer Carrera Skipper - Ressence Type 1H - Laurent Ferrier Traveller Haha. Alle udsolgt på 15,3 sekunder, selv VC uret til 45k USD. Claus Sent from my iPad using Tapatalk |
« Næst ældste | Næst nyeste »
|