LP plader på vægen
#1
Jeg er lige startet igen på LP'er og nyder denne retro hobby. 

Det er vildt at se hvordan både unge og gamle er helt oppe og køre over disse vinyler  Icon_party

Jeg har lige afsluttet en pladevæg med 6 skinner a 15 plader og samtidig et stort billede der forandre sig alt efter hvad der bliver spillet.

Disse 90 plader er hvad jeg har indtil nu og der kommer nok flere til, men så skifter jeg bare lidt ud på vægen.  Icon_Up

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#2
Fed ide. Der er da nogle stykker, der ikke er I min samling, og som kunne inspirere. Du må gerne komme med flere billeder, når væggen skifter. Hvad er den øverste til venstre?
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
#3
Tak Lars

Her er lige et link til pladen

https://www.discogs.com/Silent-Running-W...se/3206238
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • Larsb
Svar
#4
Jeg har fået fat i en gammel 3300 cd-afspiller til mit B&O anlæg, så har inddraget nederste hylde til CD'er.

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • Larsb, MichaelA
Svar
#5
(17-04-2019, 03:35 PM)Miwes Skrev: Jeg har fået fat i en gammel 3300 cd-afspiller til mit B&O anlæg, så har inddraget nederste hylde til CD'er.

İmage


Uha uha .......... det er fine sager !!!  Icon_party
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#6
Tak Peter

Det er nostalgi med et gammelt anlæg der har over 30 år på bagen og har snart alt samlet igen...mangler kun kassette-båndoptager (den er bestilt).
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • pbr
Svar
#7
Fedt!!
Jeg bliver jo helt nostalgisk når det anlæg dukker frem på skærmen. Min onkel købte et lige da det kom ud og det var det vildeste jeg havde set på det tidspunkt.
[-]
  • Miwes
Svar
#8
Det er rent nostalgi og faktisk rigtig hyggeligt at "rode" med  Icon_Up

I næste uge får jeg min kassettebåndoptager og har godt nok ingen indspillede bånd, men har købt nogle nye Maxell U90 (jeg tror det er det eneste man kan få for tiden) og så vil jeg da vende tilbage til øvelse at optage fra radioen og dengang for over 30 åre siden var det også Jørgen de Mylius der spillede musik i radioen....nøøj det bliver hyggeligt  Icon_cool

God påske  Icon_rygklap
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • Larsb
Svar
#9
Hvad ingen Kandis?
Svar
#10
Det er ikke dem jeg kigger efter først  Icon_blink

Jeg har ellers ingen forbehold når det kommer til musik og vil da prøve lidt ud over hvad jeg normalt går efter.

I dag fik jeg fat i nogle færdig indspillede kassettebånd, hvor der var bånd med Mek Pek Pigen og trompeten og et bånd med Sebastian's film musik og lidt tidlig Peter Belli, så jeg kommer rundt.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • Larsb
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)