Oops I did it again...
#11
(31-03-2019, 01:02 AM)Daniel Skrev: Ikke (helt) det rigtige mærke, og lidt før stort, men Tudor black bay GMT.
Bare fordi det fortjener at blive nævnt

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Super fedt ur, som jeg også har kigget på (hvad har jeg ikke kigget på :-))

MEN i starten blev der nævnt to mærker af BadHamster og jeg sagde, at det ene var rigtigt, men ikke hvilket (HINT) :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#12
Ved godt at det var langt ude, men jeg tænkte at du måske drillede med koblingen mellem Rolex og Tudor

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Svar
#13
Nej, overhovedet ikke alle bud gælder - det jeg mente var, at det nok ikke er Rolex (af de to mærker, som BadHamster nævnte) :-)
[-]
  • Daniel
Svar
#14
Så må det være denne SBGJ203İmage


Sent from my iPad using Tapatalk
[-]
  • Reno
Svar
#15
Hehe der findes jo en hel farvepalette af “Mt. Iwate”, så det være jeg viste men med enten rød, blå, grøn, brun skive? Eller er det ikke i Mt. Iwate familen? Icon_study
Mvh Danny  Icon_smil
[-]
  • KOP, onkeldunkel
Svar
#16
(31-03-2019, 12:32 PM)KOP Skrev: Så må det være denne SBGJ203İmage


Sent from my iPad using Tapatalk

Tampen brænder :-)

Bogstaverne passer og det første ciffer passer også. Det første ciffer er samtidig det første ciffer i antallet af eksemplarer, som er blevet fremstillet :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#17
Normalt siger man Google is your friend, meen jeg melder pas Icon_e_confused
Svar
#18
Jeg forsøgte mig også og fandt frem til denne fine sag:

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • Reno
Svar
#19
Det var også min næste tanke - men den er limiteret til 700 stk, så den må blive udelukket igen Icon_study
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#20
Haha - præcis. Peacock er limiteret til 700 stk, så det er ikke den - men vi nærmer os. Jeg prøver virkelig at holde det så kryptisk som muligt. Ellers gætter I det jo alt for hurtigt :-). En ledetråd mere kunne være, at der er fremstillet færre eksemplarer end Peacock :-)
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)