Der vil helt klart komme en justreringsvideo, når jeg er "udlært" men lige nu skal jeg vist øve mig for at få en sikker hånd
Lænkerne er som sådan ikke dårlige og lever op til prisen, men jeg vil jo gerne "customize" mit grej, så derfor sker det af og til med mine ure og lænker.
Jeg husker engang et Helson hvor jeg synes at lænken var lidt til den grove side, så fik den lidt kærlig behandling og vupti, så var den lige et par trin op af stigen.
Men ellers tak Henrik og det med...lad os bare sige dårlig stil, når det kommer til mangel på eget design, så handler det ikke om at jeg vil forsvare noget, men omvendt har jeg ikke nogen skrupler, men viser blot ærligt frem hvad jeg smider i kassen.
Som jeg antydede i min video har jeg bestilt et mere OxeanX fra Claus og det er deres guld med blå skive og ser frem til at teste det. Jeg vil lige for en ordens skyld nævne at jeg betaler fuld pris for mine ure og skulle jeg modtage lidt sponsor gaver, vil jeg gøre opmærksom på det og håber altid at jeg fremstår ærlig og oprigtig i mine til tider lidt skøre videoer.
Nu har jeg været så heldig at modtage en Timegrapher og jeg har ligeledes fået et ur fra firmaet Andersmann og bøger er det blevet til, så jeg er et meget taknemlig når flinke mennesker sender noget til mig og laver gerne en video omkring det, når blot det bliver min ærlige mening der kommer ud gennem skærmen.