Ur fyldt med olie
Da jeg er vild med U-BOAT ure, så må jeg dog lige sunde mig lidt over deres nye fremstød...et quartz ur fyldt med olie og jeg har set et andet mærke som også har deres ur fyldt med olie, og den fede effekt det kan give, men her er der altså noget som får kæden til at hoppe af.

For det første melder spørgsmålet sig, hvordan skifter man batteri og hvad slags batteri tåler at ligge i olie ??

Den luftboble forstyrre mig i den grad og hvorfor skal den være der...de har sikkert ikke kunne undgå lidt luft i uret.

For mig er ure der bliver fyldt med olie, noget der skal give dem egenskaber til utrolige dybder, eller hvordan ser i det.

Dette ur er så til gengæld super fed med den oliefyldte urkasse.

Der er også denne fra Sinn UX 5000m

Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Luftboblen er der - efter deres udsagn - for at kompensere når trykket stiger eller temp. ændrer sig og væsken udvider sig. Sinn laver oliefyldte ure og løser det noget mere elegant med en bagkassen, der kan arbejde (hvis jeg husker korrekt)
Svar
Fandt lige dette citat, så jeg huskede korrekt :-)

"Sinn developed the flexible case back to accommodate expansion from temperature changes. This eliminated the bubble in the fluid"
Svar
Du har helt ret Kim og jeg er imponeret over Sinn og deres løsning.

Svar
Sinn kan efter min mening virkelig noget. De laver super fine ure :-)
Svar
Sinn er fantastisk. 

U1 var bare lidt for stor til min tøsearm  Icon_lol
Mvh Kim 
Svar
Det passede super til min :-)

İmage

Og undskyld afsporingen. Dette ur er ikke et oliefyldt.
Svar
(03-02-2019, 10:30 PM)Avantismo Skrev: Sinn er fantastisk. 

U1 var bare lidt for stor til min tøsearm  Icon_lol
Aaah du kan da bære et MM600!

Jeg har set U-Boat uret live i Fields, det var flot og let læseligt samt boblen gjorde ikke noget. Men størrelsen på U-Boat får mig til at stå af..

via tapatalk
Svar
Sagde de noget til batteri og holdbarhed...uret skal vel sendes ned til dem for at skifte batteriet ?

Svar
Jeg var der inde for at kigge på Grand Seiko, det var sælgeren som var helt vild med uret og lige ville vise mig det... Jeg mener han sagde noget med et specielt udviklet batteri i samarbejde med Sony, som skulle skiftes meget sjældent..

via tapatalk
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)