20-01-2019, 06:18 PM
I sidste uge var jeg på tjenesterejse til Aachen i Tyskland - dejlig og flot gammel by !! Og faktisk med et overraskende antal urforretninger, bl.a. en Patek Philippe AD lige ved siden af hotellet, hvor jeg boede !!!
Her er et par snapshots fra byens vinduer uden billedtekst - desværre havde jeg kun mulighed for at vinduesshoppe om aftenen, hvor alle de bedste var taget ind - dog bortset fra PP butikken, hvor jeg lige kunne smutte ud i en kaffepause
Beklager på forhånd den dårlige billedkvalitet - ikke helt nemt at fotografere gennem panserglas
!!

Her er et par snapshots fra byens vinduer uden billedtekst - desværre havde jeg kun mulighed for at vinduesshoppe om aftenen, hvor alle de bedste var taget ind - dog bortset fra PP butikken, hvor jeg lige kunne smutte ud i en kaffepause

/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)