Næste ur - Natorem? Diver?
#21
(06-01-2019, 01:14 PM)pbr Skrev: Bullshit !!!

Enig med Stenstrup  ??

Hvad mener du ?
Svar
#22
(06-01-2019, 02:12 PM)pbr Skrev:
(06-01-2019, 02:05 PM)stenstrupigen Skrev: Så dette er mine bevægelsesgrunde for hvad jeg synes.


Hvad du påstår at have læst på Tukjærs hjemmesiden ("fin" indirekte måde at ramme en konkurrent på, iøvrigt) er overhovedet ikke noget, jeg kan genkende fra mine egne urkøb og hvis man læser andres erfaringer herinde, så gælder dette heller ikke for dem.

Årsagen er nok nærmere, at brugte ure i den prisklasse (som jo fra ny har kostet langt mere) er i direkte konkurrence med de nye ure, du selv forhandler !!


Tukjær er da ingen konkurent synes jeg. Det er da meget lidt. Vi har vidt forskellige kunder. Han sælger mange brugte ure, der ikke er voldtsomt gamle og brugte og de er efterset og reguleret fint og med 2 års garanti, så man kan forvente et godt "resultat" hvis jeg kan sige det sådan. 

Hans udvalg er også ekstrem lille da han har alle sine ure på "nærlager". 99,8 % af mine ure er på "fjernelager" og skal bestilles hjem, hvilket gør at jeg kan have mange ure på siden uden at skulle have 10 mill. kr. ude på ure som lagervarer.

Så nej. Vi er egenlig ikke konkurrenter imod hinanden synes jeg. Han har også en super base på Facebook med mange tilmeldte, og det nyder mange godt af. Især er der en del urmagere på tekniksiden som alle hurtig kan få råd af, så jeg tror heller ikke han ser mig som en konkurent. Det er der i det store hele ingen grund til synes jeg.
Svar
#23
(06-01-2019, 02:19 PM)stenstrupigen Skrev:
(06-01-2019, 01:14 PM)pbr Skrev: Bullshit !!!

Enig med Stenstrup  ??

Hvad mener du ?


Ahh, skrivefejl - enig med Stensbjerg, skulle der stå.
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#24
Mht. snakken om reklame, vil jeg gerne prøve at lukke den her, så vi alle kan komme tilbage til at hjælpe trådstarter med at finde et nyt ur Icon_smil

Reglerne har vi lavet meget løse, for at undgå censur og alle mulige begrænsninger. Men jeg ser gerne at det nedenstående efterleves.


1. Reklame for egen side med links til konkrete ure/annoncer er IKKE ok. Annoncer skal oprettes på vintageure.dk

2. Deltager du som ur-handler i den generelle debat, ser vi gerne at det i din signatur tydeligt fremgår at du er ur-handler.

3. Anbefaler du ure i en tråd, ser vi gerne at du i dine indlæg også gør opmærksom på at du er ur-handler og (måske) har andre interesser.


Længere er den ikke og vi vil have fokus på at det ovenstående efterleves fremadrettet.


Tilbage til at hjælpe trådstarter Icon_smil
[-]
  • pbr
Svar
#25
----- Tekst slettet i respekt for KimT´s udmærkede indlæg ovenfor - lad os vende tilbage til at hjælpe trådstarter i stedet for ! -----

Jeg er iøvrigt MEGET enig i, hvad Kim skriver !!!
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#26
Meget fint. Så vil jeg tro at for at efterleve punkt 3 må jeg starte med "som urhandler" •••••••
I de tilfælde hvor der efterspørges ure. Så er det på plads ?
Svar
#27
Du har signaturen på plads, så det er fint.

Når du laver anbefalinger i tråde som denne, kan det løses ved f.eks. at afslutte med "Bemærk at mine forslag er baseret på ure jeg selv forhandler" eller lign.

Og så stopper vi reklamesnakken her og kommer tilbage til emnet.

God søndag gutter Icon_smil
[-]
  • stenstrupigen
Svar
#28
https://www.mywatch.dk/vare/2010-seiko-p...tion-2018/
Used to be mine,its like new only used 14 days.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
[-]
  • stenstrupigen
Svar
#29
Godt bud hvis man ikke hænger fast i at det SKAL være mekanisk Icon_Up  Jeg har selv et par kinetic ure som jeg egentlig er ret glad for, men jeg må også erkende at det er de mekaniske der giver mig mest glæde, hvorfor det også er det jeg generelt anbefaler. Men vi er alle forskellige og der er ikke noget rigtigt eller forkert Icon_smil
[-]
  • willy
Svar
#30
(06-01-2019, 03:27 PM)willy Skrev: https://www.mywatch.dk/vare/2010-seiko-p...tion-2018/
Used to be mine,its like new only used 14 days.


Det er et fedt ur - dog er det stort og ret tungt, så man skal nok afprøve det på armen inden man bestemmer sig. Jeg er ikke sikker på, at det egner sig så godt til NATO pga. vægten.

Jeg har haft samme ur, blot ikke i PADI versionen, og med lænke og det er altså en ordentlig klump metal at have omkring armen  Icon_e_biggrin1

Men et ur med en fin forarbejdning og flotte detaljer.
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • willy
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)