Godt nytår til urdebatten
Thumbs Up 
Jeg håber 2019 bliver et skønt og lykkebringende år for jer og jeres familier og selvfølgelig at i får en masse fede oplevelser på ur-fronten Icon_Up 

Rigtigt godt nytår, god aften og husk at passe på fingrene hvis i skal ud og skyde af. Det kan give problemer at trække ure op hvis de alle ikke er der Icon_blink

İmage
Svar
I lige måde Kim. Glæder mig så meget til vi mødes i jamuar!

Tak fordi du holder liv i dette sted.

Claus

Sent from my iPad using Tapatalk

[-]
  • Jens, KimT, Larsb
Svar
Også "Godt nytår" herfra!
Kunne en idé til en ny tråd være "Hvis jeg var et ur"?;)
/
Kristen
[-]
  • Larsb
Svar
Tak i lige måde.

Tak for alle dine gode indspark i løbet af året.

Håber du finder mere urglæde i 2019 og kan fortsætte kampen herinde.

Pas på hinanden og jeres flotte ure
Mvh Kim 
[-]
  • Larsb
Svar
(31-12-2018, 05:00 PM)cfnissen Skrev: Glæder mig så meget til vi mødes i jamuar!

Ditto :-)
[-]
  • Larsb
Svar
(31-12-2018, 05:05 PM)khbk Skrev: Kunne en idé til en ny tråd være "Hvis jeg var et ur"?;)

Ha ha, så skal jeg finde et ur med en fed (læs: overvægtig) halvfjerdser kasse.
[-]
  • Larsb
Svar
(31-12-2018, 05:39 PM)Avantismo Skrev: Håber du finder mere urglæde i 2019 og kan fortsætte kampen herinde.

Fingers crossed :-)
[-]
  • Larsb
Svar
Godt nytår til alle herinde og stor tak til jer, der holder liv i dette hyggelige forum, som jeg har glæde af hver dag!
I 2018 deltog jeg i mit første Gtg og nu glæder jeg mig til at møde nogle af jer igen, når vi skal bygge ure.
Mange hilsner,
Jens
[-]
  • cfnissen, Larsb, tg
Svar
(31-12-2018, 07:57 PM)Jens Skrev: .....og nu glæder jeg mig til at møde nogle af jer igen, når vi skal bygge ure.

Det bliver SÅ godt :-)
[-]
  • cfnissen, Jens, Larsb
Svar
Damm, jeg er hårdt ramt i dag Icon_head  Jeg håber i kom godt og sikkert ind i 2019 Icon_Up
[-]
  • Larsb
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)