Hvilken lænke til Seiko (Ninja) Turtle?
#11
Tak for alle jeres inputs Icon_Up

Jeg tror at det ender med en “Endmill” til denne og så en Oister til mit “Save the ocean” (der forhåbentlig lander i morgen Icon_diver )
Mvh Danny  Icon_smil
[-]
  • KimT, pbr
Svar
#12
(02-01-2019, 08:48 PM)BadHamster Skrev: Tak for alle jeres inputs Icon_Up

Jeg tror at det ender med en “Endmill” til denne og så en Oister til mit “Save the ocean” (der forhåbentlig lander i morgen Icon_diver )


Gode valg !! Husk at vise billeder  Icon_party
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#13
Jeg kom til at skifte retning, havde svært ved at give over 2000 kr. for 2 lænker (dvs. omkring 50% oveni urets pris) Men det kan godt være det ændrer dig en dag ude i fremtiden...

Jeg faldt over firmaet watchgecko fra UK, som havde tilbud på lænker... Så jeg kom til at købe en rivet-lænke. Den kostede kun ca. 400 kr. og er bygget rigtig godt med skuer (i stedet for pins) og et solidt fræset spænde. Jeg måtte give afkald på turtle-specifikt endeled, men indtil videre er jeg godt tilfreds

İmage
İmage
İmage

Jeg har også købt en anden lænke model til mit Ninja Turtle, billeder kommer senere...
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#14
Lænken ser ud til at være i god kvalitet. Men uden ende led der passer til uret, syntes jeg ikke det spiller for mig. Men forstår dig godt mht prisen.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
[-]
  • pbr
Svar
#15
Ja lænken er meget lækkert udført og næsten på niveau med mange af Omegas lænker.

Men ja, jeg vil give dig ret i at det lige endeled ikke virker perfekt... Jeg havde håbet på at gabet mellem urkasse og lænke ville have været mindre nu hvor turtle har så korte horn. Men helt i skoven er det heller ikke IMO, så nu får det lige en chance Icon_smil
Mvh Danny  Icon_smil
[-]
  • Henrik A
Svar
#16
Prøver med en Borealis rem - er det bedre? Den blå farve er ikke 100% match til uret, men det er nok svært med dette ur...

Jeg har før haft en Isofrane rem, men denne fra Borealis kan jeg faktisk bedre lide da den er tyndere og bukkes nemmere. Og så er prisen på 220 kr. inkl. forsendelse også rigtig fornuftig
İmage
İmage
İmage
Mvh Danny  Icon_smil
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)