Halios Seaforth series 3
Godaften de herrer.

Jeg har længe haft et lunt øje til Halios Seaforth.

Opfagede det lille mikromærke da jeg følger James Stacey.

Følger ham på flere platforme og nyder hans fede stil.

Han har flere gange nævnt Halios som et mikromærke af de lidt bedre.

Desuden er det baseret i Vancouver (som James Stacey selv) og alt samlet og sendes ud fra hans hjemmebase.

Jeg har hørt podcast afsnittet med ejeren Jason Lim på The Grey Nato / Soundcloud.

Urene er som andre mikromærker, baseret på små antal produktioner og med kendte værk.

Halios bruger feks ETA værker, som reguleres ind af Jason Lim selv.

Det har en super god størrelse 41 mm med 20mm remstifter og et ret clean look imho.

Købt så for nylig et ur fra Halios.

Seaforth gen 3 med 12 hour bezel (no date)

Baby / Pastel blue

İmage

I går røg der så et mere i kurven.

Regner med at det lander en gang i Januar.

Seaforth gen 3 no bezel / date

Steel / grey sunburst

İmage

İmage
Mvh Kim 
[-]
  • cfnissen
Svar
Det er jo ikke bare en Seaforth du har her det er jo en "James Stacy" aka "Team Pastel", tillykke med det Icon_smil (med mindre man er purist så er det vel kun gen 1 der er en ægte "James Stacy") Icon_smil

Jeg følger også James Stacy siden de begyndte at lave the grey nato, og har også overvejet et seaforth. Hvis det passer dig må du meget gerne tage et med til "urmager event" så vi kan se det med fingerene :-)
[-]
  • p.sebastian
Svar
Det bør ikke være noget problem..
Mvh Kim 
Svar
Flotte ure begge to - jeg er vild med sunburst og det er ikke så tit man ser en babyblå skive! Icon_Up Remmene ser også fede ud! Tillykke med den seneste tilføjelse!
Svar
Flotte ure begge to, tillykke med dem Icon_Up Den babyblå er ret cool og dejligt med en anderledes farve til et ur - og på dit billede spiller det max Icon_party
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
Det ser bare godt ud!

Har også siddet og kigget på de ure flere gange. Det lyseblå er cool, men det næste ser næsten emdu bedre ud i mine øjne. 

Glæder mig til at se dem til urmager-eventet. 

Claus

Svar
Tillykke med dem! Halios laver fede og originale designs syntes jeg, har kigget på dem længe, men desværre skal man være hurtig for at få fat på dem..hsn kunne sagtens lave flere som kunne sælges nemt.. Men han tænker nok noget branding siden han ikke gør det!

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk
Svar
Hvis nogen har lyst og tid så kan man høre afsnittet med Jason Lim her

https://soundcloud.com/discover/sets/per...:340931437

Lidt Youtube videoer

Mvh Kim 
Svar
İmage
Mvh Kim 
Svar
Så kom dyret hjem.

Vildt smuk mørkegrå sunburst skive og rigtig fin størrelse.

İmage
Mvh Kim 
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)