Rigtig god jul
Big Grin 
Så er det jul igen og i den forbindelse vil jeg gerne ønske jer alle en rigtig god en af slagsen Icon_smil

Aktiviteten har været dalende på traditionelle fora som dette efter Facebook-grupper holdt deres indtog og det har også påvirket os herinde de seneste par år. Det er dog en glæde at se der stadig er en del der holder fast og for mig er der stadig store fordele ved en side som denne, hvoraf muligheden for at være anonym i forhold til facebook er fremtrædende.

Besøgstalende taler dog et lidt andet sprog end man kunne forvente, da de faktisk er høje og jeg godkender 10+ nye brugere om ugen, om end de fleste aldrig bliver voldsomt aktive. Jeg håber at i alle vil deltage i det kommende år og vi kan fortsætte med at holde liv i denne side, som i så mange år har bidraget til en konstant voksende interesse for armbåndsure i Danmark Icon_Up

Må i få nogle dejlige juledage med en masse fede gaver, lækker mad, kærlighed og samvær (hvem ved, måske ligger der et ur under juletræet).

GOD JUL

İmage
Svar
Tak i lige måde Kim... Jeg har kun ønsket mig patek i år, så forhåbentlig ligge det under træet 

via tapatalk
Svar
Ja, det ville ikke være ringe Icon_e_biggrin1 Mine juleønsker er lidt mere beskedne Icon_lol
Svar
Tak. I lige måde Kim og God Jul til alle andre herinde.

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Glædelig jul og godt nytår til alle herinde, både de, der er aktive, og den, der bare følger med. Jeg håber på flere møder og aktiviteter til næste år, så man kan møde folk rigtigt. Det er nu ret hyggeligt.

Sendt fra min SLA-L22 med Tapatalk
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
Hej og god jul til alle

Heldigvis har vi stadig vores lille hygge hjørne med ure, så prøver da på at holde gang i vores forum.

Mine ønsker til jul er blot at hygge med familien og pakker har jeg vist fået nok af gennem året. Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Tak i lige måde Kim. 

God jul og godt nytår til alle på Urdebatten
Mvh Kim 
Svar
Glædelig jul til jer alle. Jeg har i flere år ønsket mig en seb12100030 rem uden resultat, så jeg har ikke de store forhåbninger til gaverne bliver vildere end strømper. Et Patek Aquanaut ville dog være velkommen, så jeg sætter min lid til min kones skrabe julekalender.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
Svar
Jamen god jul til alle jer andre også.

Jeg er ikke den mest aktive eller vidende omkring ure, men jeg har nydt godt af jeres svar, når jeg har haft spørgsmål. Dog synes jeg faktisk at det er mere hyggeligt, når der ikke er 10.000 brugere og 1.000 nye indlæg hver dag, som man skal tygge sig igennem.

Jeg får i hvert fald ikke et nyt ur i julegave, men man kan da håbe på en lotto gevinst Icon_lol
Svar
Mange tak og i lige måde.  Ja, der er mange brugere men kun 10 - 15, der skriver mere eller mindre regelmæssigt. Men Ok. Hvis 100 skrev regelmæssigt uh ha. Så har vi jo kun tid til at sidder herinde LOL.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)