En lille gave i form af USB-Makro
#1
Hej med jer 

Man må vel kategorisere dette webcam med makro i retning legetøj mere end det er pro-udstyr, men det koster så også kun få hundrede kr. Jeg har rigtig meget sjov med at forstørre og få et kig ned i denne makroverden. Der findes små dimser man kan sætte på sin iPhone og disse usb-mikroskoper kan også bruges.

Man betaler selvfølgelig for den gode obtik og disse udgaver har jeg dog ikke afprøvet (koster kassen), men når man ønsker skal man jo ønske beskeden, så denne var i forhold til gavebudget det bedste jeg kunne finde og så hos en dansk forhandler.

Her kommer lige en lidt rodet video, så hold på hat og briller og til sidst lykkedes det at få et nogenlunde billede med dette nye grej.





Her kommer lidt billeder efter lidt øvelse.

İmage

İmage

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#2
Meget fin forstørrelse. Meget fine billeder.
Svar
#3
Mange tak Nicholas Icon_blink

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • MichaelA
Svar
#4
Den er da superfed - jeg synes det er nogle flotte billeder. Sådan skal jeg også have fat i :-) Tak for videoen og også god jul til dig! :-)
Svar
#5
Sikke da en fest for kun kr 400 Icon_Up
Svar
#6
Mange tak og god jul til jer kære ur-nørder Icon_Up

Jo mere jeg får styr på den jo sjovere bliver det.

Min hustru går meget op i sten, så der er kigget overflader til den store guldmedalje, men sjovt er det.

PS. når man får styr på lyset så leverer den nogle hæderlige makro skud, her lige lidt af min Thors hammer

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#7
Super gode billeder - meget bedre end iPhone linserne kan præstere !!!

Har du ikke et link til den forhandler i DK, hvor man kan købe den ?? Icon_smil
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#8
Tak Peter

Jo da her kommer lige et link.

https://www.zeejuu.dk/shop/frontpage.html

Her et direkte link til deres optiske "dimser"

https://www.zeejuu.dk/shop/mikroskoper-132c1.html
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#9
(20-12-2018, 08:35 AM)Miwes Skrev: Her et direkte link til deres optiske "dimser"


Fedt - takker
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#10
Et gammelt lommeur mere udsat for makro usb

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)