Og en mere på vej... :-)
#11
Tillykke med uret!

Jeg er stor fan af dit valg og Seiko generalt, syntes den er rigtig lækker, Samuraien ligeså:-)

Jeg har sådan en dum mani med at urets farve skal passe til mit tøj, derfor har jeg næsten kun sorte (ur-skive) ure. Er ur-skiven sort syntes jeg altid det passer til mit tøjvalg. Men med en grå skive eller sun-burst, har jeg det på samme måde, passer til alt. Jeg har haft ure med (blå), hvide, orange, røde ect ect skiver, og det ender altid op med at jeg blive trætte af dem, da de er svære at finde et tøj match til. Men det er ikke alle der går op i sådan nogen, så måske det bare er mig der er lift skør Icon_drunken

Jeg har denne her, som i farverne kunne være et match til Seikoen, et ur jeg er super glad for. Havde jeg ikke den, havde jeg nok også bestilt Seikoen, den er super lækker! Glæder mig til billederne!

İmage
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
[-]
  • Avantismo
Svar
#12
Mange tak og du er ikke den eneste mht. at uret skal passe til tøjet, sådan har jeg det også. Jeg går en del i jakkesæt på arbejde og vil gerne have, at uret enten passer til jakkesættet eller til bælte/sko - ofte går jeg i blå jakkesæt med brune sko/bælte.  Så jeg kan også godt leve med blå og brune skiver :-). Dog er de ure jeg går mest med, også med sort skive. Jeg er rigtig spændt på at få Seiko'en, eller dvs. Seiko'erne, da jeg jo også har en "guld" udgave på vej. Jeg synes man får utrolig meget for pengene, men er spændt på om jeg reelt får gået med dem eller om de gamle kendinge vinder. Det er også en rigtig flot NTH du har - fed sunburst skive og nogle gode farver  Icon_Up. Billeder følger når urerne lander :-) 

(31-10-2018, 09:32 AM)Henrik A Skrev: Tillykke med uret!

Jeg er stor fan af dit valg og Seiko generalt, syntes den er rigtig lækker, Samuraien ligeså:-)

Jeg har sådan en dum mani med at urets farve skal passe til mit tøj, derfor har jeg næsten kun sorte (ur-skive) ure. Er ur-skiven sort syntes jeg altid det passer til mit tøjvalg. Men med en grå skive eller sun-burst, har jeg det på samme måde, passer til alt. Jeg har haft ure med (blå), hvide, orange, røde ect ect skiver, og det ender altid op med at jeg blive trætte af dem, da de er svære at finde et tøj match til. Men det er ikke alle der går op i sådan nogen, så måske det bare er mig der er lift skør Icon_drunken

Jeg har denne her, som i farverne kunne være et match til Seikoen, et ur jeg er super glad for. Havde jeg ikke den, havde jeg nok også bestilt Seikoen, den er super lækker! Glæder mig til billederne!

İmage
Svar
#13
Jeg er vild med den turtle, første gang jeg selv rigtig overvejede den model. Jeg har dog noget andet på vej (også med orange detaljer), så det bliver ikke nu.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
[-]
  • onkeldunkel
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)