Et ur til EH101 MERLIN
Kunne jeg vælge ur til det team der flyver denne specielle helikopter, som jeg er total vild med, så findes der simpelthen ikke bedre valg end mit nye Maurice Lacroix. Jeg synes nemlig ikke at det ur har noget at gøre med dykker ur, men det kan tåle hele pakken og er mere mod noget flyver, så jeg vil i den grad anbefale det sammen med den fantastiske redningstjeneste der flyver EH101 "MERLIN".

Så mangler de hos ledelsen et tip til den perfekte julegave til piloterne, så er det modellen her der skal deles ud til jul.  Icon_Up  

İmage

İmage

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • Larsb, Vognmanden
Svar
PS. ved godt det er lidt tænkt, men bær over med mig Icon_lol

Svar
Her er så et forslag til reklamen og det er eget foto af Merlin Icon_blink

İmage

[-]
  • stenstrupigen
Svar
Jeg tror der er en der har efterårsferie . Men ja, uret passer da perfekt!

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
(18-10-2018, 05:35 PM)Henrik A Skrev: Jeg tror der er en der har efterårsferie . Men ja, uret passer da perfekt!

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Du har så ret  Icon_lol

Der går lidt leg i det og det var egentlig en lille snak min kone og jeg havde omkring det nye ur, hvor jeg spurgte til hvad hun synes om den farve der var på kassen og straks henviste hun til den bog jeg er ved at læse omkring Merlin EH101, hvor uret jo nærmest var samme farve. Det måtte lige prøves af og lidt leg med et par fotos, så det var lidt hyggeligt at sidde med  Icon_blink

[-]
  • Henrik A
Svar
Det er fedt at kede sig en gang imellem - så kommer inspirationen jo flyvende (hah!) Icon_Up
[-]
  • Miwes
Svar
For lige at slutte af med min ide om at uret skal være koblet til EH101 redningshelikopteren, så skulle det jo graveres i kassen....lige til højrebenet for Maurice Lacroix   Icon_lol

Bare vent til den store promotion tur, det går ikke stille af sig  Icon_flag

İmage

Svar
İmage
Mvh Kim 
[-]
  • Larsb, Miwes
Svar
Jeg er tilsyneladende ikke den eneste, som har set Alfons Åberg Icon_e_biggrin1
Svar
Min lille joke her fik mig til at tænke på hvor meget ure egentlig er dedikeret til alverdens biler, både, flyvere og ikke at forglemme himmelrums rejser osv.

Trods min underlige "kærlighed" til lige denne helikopter og ikke på nogen måde vidende om der faktisk er knyttet et ur til den, så må måneuret speedmaster fra Omega være det ultimative når der knyttes historie til et fartøj/projekt.

Vi kan vel godt lide historier knyttet til vores ure og er der ingen, så laver vi da bare nogle nye Icon_Up

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)