At poste ur billeder på nettet, nogen forholdsregler
Er det kun nogle steder, at I poster billeder af jeres ure rundt om på nettet ?
Herinde kan man jo være ret anonym, alt efter ens profilnavn.
Men facebook eller andet, der kan man jo have fuldt navn, som profilnavn, er det noget I tager hensyn til ?

Nogle af jer har jo nogle meget dyre ure, tager I nogle forholdsregler ?
[-]
  • whoa
Svar
Jeg poster ikke på FB eller instagram, men kun på denne type fora.
Jeg er muligvis paranoid, men dels bryder mig ikke om at mit fulde navn er oplyst til nogen. Dels ønsker jeg ikke at mine venner og bekendte ved at jeg er rendyrket galning udi ure Icon_e_biggrin1
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

[-]
  • KlausM, pbr, Smilla
Svar
Jeg tænker da på det, men da jeg altid sender mine ure videre har jeg aldrig rigtig mange hjemme og de få jeg har er i boks, så er ikke et problem tænker jeg.

Dem med high-end ure, skal nok tænke sig godt om, hvis man har de rigtig store mærker, men også lidt ærgerligt hvis man aldrig fik dem at se Icon_blink
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
(12-10-2018, 10:33 AM)phrede Skrev: Jeg poster ikke på FB eller instagram, men kun på denne type fora.
Jeg er muligvis paranoid, men dels bryder mig ikke om at mit fulde navn er oplyst til nogen. Dels ønsker jeg ikke at mine venner og bekendte ved at jeg er rendyrket galning udi ure  Icon_e_biggrin1

Haha ja det er lige, hvad der nu er værst  Icon_e_biggrin1
Svar
Jeg er heller ikke selv så tryg ved, at poste ur billeder på forums med mit fulde navn osv.
Herinde er jeg ret anonym, så det gør ikke noget
Svar
Jeg poster kun herinde - der er en del på f.eks. Rolex gruppen på Facebook, som har haft indbrud efter de har haft ure til salg eller postet billeder af deres ure. Efterfølgende har jeg prøvet at google deres Facebook navne (typisk lidt specielle) og fandt ud af hvor de boede på 30 sek. :-/
Svar
Jeg poster kun billeder på forums alla dette, jeg ville aldrig poste på FB! Mine "venner" skal heller ikke vide hvad jeg bruger mine penge på.. Jeg er en enkelt gang i ren begejstring over et nyt ur kommet til at poste på Instagram...2

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk
[-]
  • cfnissen, MTF
Svar
Jeg poster også kun her inde, meget af de samme grunde som Phrede.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
[-]
  • cfnissen
Svar
(12-10-2018, 10:33 AM)phrede Skrev: Jeg poster ikke på FB eller instagram, men kun på denne type fora.
Jeg er muligvis paranoid, men dels bryder mig ikke om at mit fulde navn er oplyst til nogen. Dels ønsker jeg ikke at mine venner og bekendte ved at jeg er rendyrket galning udi ure  Icon_e_biggrin1

Jeg har det præcis som phrede, både med mit fulde navn og med venner og bekendte, der er sgu nok nogle i min omgangskreds der ville ringe efter den blå vogn hvis de vidste hvor galt det står til Icon_e_biggrin1  Icon_e_biggrin1  Icon_e_biggrin1
Mvh
Morten
[-]
  • cfnissen
Svar
Kunne aldrig finde på at poste billeder af mine ure på fb. Fatter ikke folk tør

Har det på samme måde med sports sider hvor en med dårlige hensigter let vil kunne finde min dyre mtb cykel.

Nå ja familie/ venner/ kollegaer og især konen ville også mene jeg var tosset hvis de kunne følge med.

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)