OceanX Sharkmaster 1000 sms1012
#1
Det kan man da ikke slippe afsted med var min første tanke, men så efter et par dage blev jeg alligevel nysgerrig og det kostede mig nogle få tusinde kr.

Da jeg modtog uret blev jeg sådan lidt "er jeg en forbryder" jeg har jo altid sagt at kopi ure er ikke noget for mig.  Icon_flov 

Nå...men ret hurtigt gik det over og tænkte at det jo ligger der med sit eget navn og trods det "lånte" så ved jeg jo godt at det ikke har noget at gøre med....i ved nok  Icon_cool 

Her et døgn efter er der målt +20 sek. med det japaner værk der ligger i uret og min kone spurgte om jeg stadig havde fortrudt, for begejstringen var åbenbart ikke særlig stor i går da jeg pakkede det ud. Jeg kunne dog berette at det havde ændret sig og er nu meget fornøjet over det smukke design og synes helt klart at det er et mega fedt ur til arbejdet.

Selvfølgelig ved jeg at nogle af jer får kaffen galt i halsen når i ser uret og måske kan det gå så vidt at i bliver utilpas, men da skal i altså vide at jeg er en af de få der viser alt hvad der kommer forbi når det gælder mine ure, så her lidt billeder og spørg gerne omkring uret, hvis i stadig hænger på  Icon_lol 

İmage 

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • MichaelA
Svar
#2
Tillykke med uret!!! Det er rigtigt flot dykkerur, I like it Icon_smil
[-]
  • Miwes
Svar
#3
Top fed klokke og det viser vel i bund og grund bare, at Rolex er dyrt for at være dyrt, når dette kan erhverves for x antal tusinde......... og hvem bestemmer design og hvem der kom først, de låner jo alle af hinanden.

Så tillykke!
Svar
#4
Mange tak for kommentarene

Jeg vil skynde mig at sige omkring det at smide 100.000 efter et Rolex vil på ingen måde ske fra min side, da jeg for det første slet ikke kan samle den sum til et ur der efter forholdsvis kort tid vil "kede" mig og jeg havde formodentlig kun det ene ur i stedet for nu hvor jeg blandede ure der giver mig tilstrækkelig glæde, så kan man kalde mig et skarn eller det der er være, men jeg kan simpelthen ikke finde motivationen til at betale så meget for et Rolex.

Lad mig så også i samme åndedrag nævne at der på ingen måde skal gøres et forsøg på at sidestille et så billigt ur som det viste med et Rolex....det ville ikke give nogen mening.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#5
Dit ur. Dine regler.
Mvh Kim 
Svar
#6
(10-10-2018, 07:46 PM)Avantismo Skrev: Dit ur. Dine regler.

Så enkelt kan det siges  Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#7
I det mindste har det ikke den (efter min mening) grimme cyclop og tilmed sidder helium ventilen helt ind til kassen, præcis som den skal. Lidt ærgerligt de skal smide tekst om helium escape valve rundt i innerkransen, men det går nok.
Sælg det til mig når du er færdig med det :)
Svar
#8
(10-10-2018, 11:16 PM)MichaelA Skrev: I det mindste har det ikke den (efter min mening) grimme cyclop og tilmed sidder helium ventilen helt ind til kassen, præcis som den skal. Lidt ærgerligt de skal smide tekst om helium escape valve rundt i innerkransen, men det går nok.
Sælg det til mig når du er færdig med det :)

Det er noteret  Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#9
Her kommer lige en video af uret...det plejer jeg jo og tag det ikke ilde op, jeg ved det er hård kost for nogle af jer Icon_blink





Ps. jeg driller bare..sorry!
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#10
Jeg ser alle dine videoer. 

Og selvom jeg ikke er enig.
Mvh Kim 
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)