Ranch-Svendsen i Vejle
#1
Jeg har aldrig oplevet noget lignende. En ældre herre der i den grad taler grimt til en, og tror han kan se på folk, hvor mange penge de har og derfor mener, at han har lov til at agere helt uden for normal kundekontekst. Hvor er det afstumpet. Og blot til notat - jeg har i den grad de 65.300 kr. det konkrete ur kostede, men blev smidt ud efter 30 sekunder, da herren mente, at jeg var tidsspild og skulle finde mig et passende ur andet steds. Han nåede lige at fortælle, at han omsatte for 60 millioner om året. - Tillykke med det.

Kan konstatere på Trustpilot, at jeg ikke er den eneste.

Mit råd: find et andet sted. Han kaldte mit blå Tudor Snowflake fra 76 noget skrammel, og refererede til det som “Batman”. Det var forrykt.
Svar
#2
Hvilken en af dem drejer det sig om?
Svar
#3
Lyder som et fedt sted at bruge sine penge :-)

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk
Svar
#4
Han er en lille virksomhed med flere lukninger bag sig.
Svar
#5
Det tror da pokker med den kundeservice. Jeg prøvede at google ham og det er ikke særlig imponerede anmeldelser han får på f.eks. Trustpilot :-)
(06-11-2018, 08:38 PM)Stenstrup Skrev: Han er en lille virksomhed med flere lukninger bag sig.
Svar
#6
Han er ikke den eneste, F.eks. Poul halse Horsens som tit bliver rost, har også skræmmende dårlige trustpilot anmeldelser.


Sent from my iPad using Tapatalk
Svar
#7
Nej, det er rigtigt - det er som regel også dem, som er utilfredse der laver flest anmeldelser. 
(06-11-2018, 10:40 PM)brian.nielsen.336 Skrev: Han er ikke den eneste, F.eks. Poul halse Horsens som tit bliver rost, har også skræmmende dårlige trustpilot anmeldelser.  


Sent from my iPad using Tapatalk
Svar
#8
Det tager så lang tid at opbygge et godt image op og det kan så hurtig skifte til noget dårligt igen...tænk blot på alle de tilfredse kunder som ikke skriver noget på nettet og så er der de kedelige sager, hvor man selvfølgelig undre sig, men der er godt nok også mange tosser som altid brokker sig over, stort set alt...man kan ikke gøre alle tilfredse Icon_e_biggrin1

Forretningen i Vejle har jeg aldrig handlet i, så her kan jeg ikke udtale mig, men hos Halse har jeg altid kun haft gode oplevelser Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#9
Kigger man f.eks. på Hvelplund på Trustpilot, så får de også ret dårlige anmeldelser. 

Generelt er utilfredse kunder mere tilbøjelig til at skrive på Trustpilot end tilfredse kunder er. Tilfredse kunder skal opfordres til det, og de virksomheder der ikke gør det, har ofte dårlig score.
Svar
#10
Kan kun giver jss01 ret.

Jeg var forbi Ranch-Svendsen da de tidl. har haft mange modeller fra Rolex.
Jeg havde et Omega speedmaster Reduced date på armen og spurgte ind til Rolex Seadweller.
Da der var mange kunder i butikken, skulle jeg vente lidt. Jeg fik også elevatorblikket af ekspedienten, som herefter fortalte en anden medarbejder at omega ikke var noget de tager i bytte på grund af kvaliteten. "Hvem havde sagt det var til salg ??

Fik kigget på lidt Rolex og under fremvisningen fik jeg også oplyst at mit ur var et pandekage ur og at urværket var dårlig kvalitet.  Icon_party
Sætter ikke mine ben der mere og deres prissætning er ikke tidsvarende. 

Tex
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)