Vintage H. Moser & Cie
#1
Er der nogen som har en idé om hvad dette ur kan være "gået for" (klick på "View this lot" for at se uret)?
https://auction.catawiki.com/kavels/1376...-1901-1949

…...jeg synes det er et fantastisk flot vintage ur......og selve værket pænt også.
Hvis man kunne have fået det for 5k er det surt......det ville jeg nok godt have givet.....

Deres nye ure er i en helt anden pris liga......og meget flotte......men dette gamle...…

Jeg læste for i øvrigt at H. Moser & Cie er et af de ganske få firmaer som producerer selve balance fjederen selv og mange firmaer som påstår de laver alt in-house ofte ikke laver den del men køber sig til den.....det siges at kan man lave den......kan man lave alt...….
Svar
#2
Der står længere nede, at vurderingen var 1.000-1.300 EUR, men der står også, at mindsteprisen ikke blev opnået og uret derfor ikke blev solgt.
Svar
#3
Ok...….så et dyrt ur.....men ikke vildt dyrt. Kiggede lidt efter på billederne og så vidt jeg kan se mangler der er tand på det store tandhjul i optrækket? …...det er vel næppe meningen af den tand mangler (ca. "kl. 12")? …...der står uret er perfekt......men det er det så ikke helt.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)