Casio G-Shock GMW-B5000TFG-9 Full Metal
#21
Jeg forudser en "vis mig dit Casio" tråd. Om end ikke for andet end Miwes flotte billeder Icon_Up
[-]
  • Henrik A
Svar
#22
Michael tager de flotteste billeder. 

Jeg er slet ikke til G-Shock i metal men billederne er som altid i højeste klasse.
Mvh Kim 
Svar
#23
Det er en rigtig hyggelig nørde G-SHOCK tråd og man er klart velkommen med indslag omkring emnet.

Henrik > jeg er da vild med at du går G-SHOCK amok og den model du har valgt er jo helt rigtig og et fedt valg og jeg ville nok vælge din stål udgave som mit tool ur...bliver aldrig helt til de lette "plastik" udgaver og når det er sagt kan man jo aldrig vide...glæder mig til at høre nærmere om den du har i vente.

Her er der stadig guld på armen Icon_party

PS. hvor meget justering af lænken var nødvendigt for dig Henrik...jeg tog et led af på min lænke, så den er lavet til et giga håndled

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#24
Jeg fik fjernet 2 led, og så passede den, uden brug af micro-justering. Du har helt ret Michael, disse ure er federe i stål og med en rigtig lænke, også klart mit første valg. Men blev lidt fristet af den anden jeg viste, du ved hvordan det det er

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
#25
Egentligt lidt sjov Michael, til trods mit forholdsvis store håndled, syntes jeg overhovedet ikke at dette ur føles for lille. Det føles helt rigtigt. Jeg har større ure der føles små. Lidt underligt nogle gange.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
#26
Det er noget underlig noget med ur-størrelser og hvordan de ser ud på et billede og så i virkeligheden, men helt klart kan man passe dette ur over en bred vifte af håndleds-størrelser, dog er der noget med monteringen af de led der støder op mod ur-kassen der giver lidt udfordringer hvis ens håndled er for spinkelt, da de to led vinkler mere ud end ned, så det skal man lige være opmærksom på.

Her lige lidt flere skud af uret, som man faktisk helt glemmer kan tåle lidt af hvert fordi de er i fuld metal og guld farve.

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#27
(18-08-2018, 11:04 AM)Henrik A Skrev: Hej Michael

Jeg har bestilt denne her, som jeg syntes jeg manglede:-)

Casio GW 5035
İmage
İmage

Jeg er fuldstændig vild med de firekantet G-Shock ur. Jeg har en ekstra urkasse jeg ikke bruger til 4 ure, og min plan er at den skal rumme 4 varianter af disse ure


Hvor bestilte du? Jeg er selv fristet til at gå med på bølgen
Svar
#28
Jeg bestilte på E-bay, du kan også bestille på Amazon.com:-)

Verden er til for at blive fristet Mskytte:-)

(18-08-2018, 03:24 PM)Miwes Skrev: Det er noget underlig noget med ur-størrelser og hvordan de ser ud på et billede og så i virkeligheden, men helt klart kan man passe dette ur over en bred vifte af håndleds-størrelser, dog er der noget med monteringen af de led der støder op mod ur-kassen der giver lidt udfordringer hvis ens håndled er for spinkelt, da de to led vinkler mere ud end ned, så det skal man lige være opmærksom på.

Her lige lidt flere skud af uret, som man faktisk helt glemmer kan tåle lidt af hvert fordi de er i fuld metal og guld farve.

İmage

İmage

Det er "undskyld jeg bander" f...... nogle gode billeder du tager Micheal, af et ikonisk ur!
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
[-]
  • MSkytte
Svar
#29
(18-08-2018, 04:44 PM)Henrik A Skrev: Jeg bestilte på E-bay, du kan også bestille på Amazon.com:-)

Verden er til for at blive fristet Mskytte:-)

(18-08-2018, 03:24 PM)Miwes Skrev: Det er noget underlig noget med ur-størrelser og hvordan de ser ud på et billede og så i virkeligheden, men helt klart kan man passe dette ur over en bred vifte af håndleds-størrelser, dog er der noget med monteringen af de led der støder op mod ur-kassen der giver lidt udfordringer hvis ens håndled er for spinkelt, da de to led vinkler mere ud end ned, så det skal man lige være opmærksom på.

Her lige lidt flere skud af uret, som man faktisk helt glemmer kan tåle lidt af hvert fordi de er i fuld metal og guld farve.

İmage

İmage

Det er "undskyld jeg bander" f...... nogle gode billeder du tager Micheal, at et ikonisk ur!

Du har ret Henrik, det er svært ikke at blive fristet
[-]
  • Henrik A
Svar
#30
Denne her i all black med resin lænke samt en hvid er også på vej. Nu må jeg da hvis hellere stoppe!
İmage
İmage
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)