Køb og garanti.
#1
Hej.

Jeg skal til at købe et Seamaster PO, fra 2012 Det har været brugt maks 14 dage, og står som nyt. Mit spørgsmål er: Gør det noget at uret ikke har været brugt/gået i så lang tid?

Er så ved at sælge det ur jeg har, et Diver 300m 44 mm fra 2016. Det er købt af en urhandler i Tyskland, som har købt det af en AD i Italien. Mit spørgsmål er: Hvordan med Omega garanti? Skal uret til den AD, hvor det kom fra oprindeligt? Eller kan man gå til en Omega AD her i DK?

Mvh. Jesper Icon_smil
Svar
#2
(27-02-2018, 11:27 AM)HausgaardKorsør Skrev: Mvh. Jesper Icon_smil


Hej Jesper.

Det betyder ikke meget hvis uret ikke har gået meget i 5 år. Måske viser det sig at service er nødvendigt efter 3 - 5 år. Der ville også have været godt hvis uret 1 - 2 gange om måneden blev trukket op og ikke har ligget helt stille i 5 år, men ikke noget alarmerencde ved ikke at gøre det.

Mht det ur du vil sælge, hvis det står har AD stempel på i Italien, så tror jeg at en dansk AD kan tage sig af det. Det vil så blive sendt til Swatchgroup enten i Danmark eller et andet land. Lige nu blive en del sendt til Tyskland.
Svar
#3
Tak for svar Icon_blink
(28-02-2018, 08:26 AM)stenstrupigen Skrev:
(27-02-2018, 11:27 AM)HausgaardKorsør Skrev: Mvh. Jesper Icon_smil


Hej Jesper.

Det betyder ikke meget hvis uret ikke har gået meget i 5 år. Måske viser det sig at service er nødvendigt efter 3 - 5 år. Der ville også have været godt hvis uret 1 - 2 gange om måneden blev trukket op og ikke har ligget helt stille i 5 år, men ikke noget alarmerencde ved ikke at gøre det.

Mht det ur du vil sælge, hvis det står har AD stempel på i Italien, så tror jeg at en dansk AD kan tage sig af det. Det vil så blive sendt til Swatchgroup enten i Danmark eller et andet land. Lige nu blive en del sendt til Tyskland.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)