DAGENS UR
İmage

Årevis siden jeg har postet billeder da min Photobucket konto blev lukket.
Har taget mig sammen til at prøve Tapatalk igen - første gang mislykkedes og jeg gad ikke bøvle med det igen .. til nu.

Dagens ur Panerai PAM00091 - “After the Sunset”. Titanium og på lænke. Billedet er fra i tirsdags, men uret er det samme i dag.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
(16-01-2025, 01:38 PM)OleJ Skrev: İmage

Årevis siden jeg har postet billeder da min Photobucket konto blev lukket.
Har taget mig sammen til at prøve Tapatalk igen - første gang mislykkedes og jeg gad ikke bøvle med det igen .. til nu.

Dagens ur Panerai PAM00091 - “After the Sunset”. Titanium og på lænke. Billedet er fra i tirsdags, men uret er det samme i dag.

Dejligt at se et Panerai herinde
İmage

PAMG

Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Vilde ure der er blevet vist de sidste dage!

Jeg kunne ikke få rigtig fokus synes jeg:

İmage
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
Compressor-søndag

Skiftede lidt i går mellem to ure, der begge er strejfet af Compressor ordet.

Først et gammelt Lip fra slut-tresserne. Elektro-mekanisk, ikke quartz. Ikke så stort i diameter, mener det er 36 mm, men masser af ‘oomph’. De to kroner, skiven og ikke mindst Super Compressor-kassen, ligesom min elskede Polaris. Fik nyt batteri i lørdag. Dejligt at have det igang igen.

İmage

Og så et lidt andet ur, Master Compressor Extreme LAB 2. Det hr jeg skrevet om i detaljer herinde, så jeg lader bare billedet stå.

İmage

Alt i alt en god søndag.

Claus

Sent from my iPad using Tapatalk

Svar
Her er dagens ur er ved at blive til månedens ur.

İmage
Mvh. PHO
Svar
İmage

Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
[-]
  • Michael F, OleJ, PHO, Taggert
Svar
Citizen NB1050-59E

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Flotte ure gutter sådan en Pam på lænke kan altså noget særligt in my book,
har været vild med den lænke siden jeg så den første gang for mange år siden.

Her gået det mere stille på et lave niveau,
arbejdet klares reelt 100% med mit Suunto Core all black her efter jeg fik det på NATO igen,
i aften er bio night med gutterne, så der skal noget på med god lume, og det bliver mit Citizen Orca SE eller mit Autozilla.

God torsdag til alle derude hvor end i er Icon_blink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen
Svar
(23-01-2025, 09:42 AM)Stensbjerg Skrev: Flotte ure gutter sådan en Pam på lænke kan altså noget særligt in my book,
har været vild med den lænke siden jeg så den første gang for mange år siden.

Enig - jeg er også glad for det design den har .. den nye er ikke min kop te, den ser for simpel og billig ud. Eneste anke med den gamle model her er, at den godt kan li’ at hive et hår ud i ny og næ pga. af designet med hvert led, som består af to dele. Den har helt sikkert ikke været så billig at producere som den nye!

İmage

İmage

OleJ

[-]
  • cfnissen
Svar
Røg lige ind i en stime af Reverso. Det er nok urene i den næste uges tid or so. Hård liv ;.)

İmage

Sent from my iPad using Tapatalk

[-]
  • PHO
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 4 gæst(er)