DAGENS UR
İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • Jens, khbk, Michael F, PHO
Svar
(22-11-2024, 03:48 PM)GustavHJ Skrev: İmage

Fedt ur, sjovt at den tidszone man er I Highlighted på verdenskortet

Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
(22-11-2024, 06:48 PM)HG Skrev:
(22-11-2024, 03:48 PM)GustavHJ Skrev: İmage

Fedt ur, sjovt at den tidszone man er I Highlighted på verdenskortet

Mange tak. Det er faktisk et ret genialt ur til næsten ingen penge. Der er en grund til der er et kæmpe fælleskab for modellen. Hvilket ur har du på i dag makker?

Svar
Wise Adamascus AD770 på rem fra DeLugs

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • khbk, Michael F, PHO, phrede
Svar
(23-11-2024, 12:36 PM)pbr Skrev: Wise Adamascus AD770 på rem fra DeLugs

İmage

Hvad er egentligt historien med Wise? Det er vildt fedt og super fed 70er stemning
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
(28-11-2024, 12:03 AM)phrede Skrev: Hvad er egentligt historien med Wise? Det er vildt fedt og super fed 70er stemning

Det er næsten nemmest at linke til f.eks. Peter Kotsa's review af Wise Adamascus AD770  Icon_smil

Jeg vil sige, at uret er fantastisk - det giver en kvalitetsfornemmelse, der er laaaangt højere end dets pris egentlig berettiger. De har adskillige modeller og nogle af dem er måske lige lovligt asiatiske, men der er rigtig mange flotte - fællesnævneren for dem alle sammen er, at kvaliteten er tårnhøj !!! 

Mit næste ur skal være en Wise Adamascus ADX, som er deres GMT model !! Jeg venter bare på, at den kommer på lager igen på lænke. Men hvis man ikke kan vente, så kan den købes på gummirem og så får man en tilgodeseddel på 35% rabat på køb af en lænke, når den kommer på lager.

https://wisetimepiece.com/

ADX:

/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Længe siden dette har været på… jeg skal vist lige have stillet datoen

İmage
--

[-]
  • PHO
Svar
(28-11-2024, 05:47 PM)pbr Skrev:
(28-11-2024, 12:03 AM)phrede Skrev: Hvad er egentligt historien med Wise? Det er vildt fedt og super fed 70er stemning

Det er næsten nemmest at linke til f.eks. Peter Kotsa's review af Wise Adamascus AD770  Icon_smil

Jeg vil sige, at uret er fantastisk - det giver en kvalitetsfornemmelse, der er laaaangt højere end dets pris egentlig berettiger. De har adskillige modeller og nogle af dem er måske lige lovligt asiatiske, men der er rigtig mange flotte - fællesnævneren for dem alle sammen er, at kvaliteten er tårnhøj !!! 

Mit næste ur skal være en Wise Adamascus ADX, som er deres GMT model !! Jeg venter bare på, at den kommer på lager igen på lænke. Men hvis man ikke kan vente, så kan den købes på gummirem og så får man en tilgodeseddel på 35% rabat på køb af en lænke, når den kommer på lager.

https://wisetimepiece.com/

ADX:

Fedt! Det skal jeg lige nørde igennem i aften når de små sover :)

Rimelige priser må man godt nok sige!!
--

[-]
  • pbr
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)