DAGENS UR
Der laves lektier midt i flytterodet

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • Esni, khbk
Svar
İmage
Mvh Kim 
[-]
  • khbk, pbr, PHO
Svar
İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
[-]
  • Esni, khbk, Møller, pbr
Svar
İmage
/
Kristen

[-]
  • Esni, stenstrupigen
Svar
Just started

İmage

Første generation af Seiko solar modellerne.

God aften
Esben
Svar
Er blevet så glad for mit nye Mido så der er leget med splash fotos igen og selvfølgelig lidt Photoshop

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • KOP
Svar
Pause i flyttepakningen, mens der er F1 quali !! Magnussen som sædvanligt ude efter Q1

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • khbk
Svar
Flytter du fra byen?
Du har vel fået for lidt plads.....med alle de ure?!
Udsigten så ellers ud til at være god fra din lejlighed.
/
Kristen
Svar
(26-08-2023, 04:46 PM)khbk Skrev: Udsigten så ellers ud til at være god fra din lejlighed.

Vi flytter såmænd kun omkr. 800m væk i fugleflugtslinie - vi flytter fra lejligheden og i et dejligt lille rækkehus, hvor udsigten godt nok ikke er så flot som her, men hvor der til gengæld er mere plads, en have og en langt bedre skolevej for vores datter  Icon_smil

Jeg kommer til at savne udsigten, det er helt sikkert - men til gengæld kommer jeg IKKE til at savne trapperne op til 3,5 sal (og ingen elevator)  Icon_lol
/Peter

[-]
  • aammat, khbk
Svar
İmage
/
Kristen

[-]
  • Esni, pbr
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)